Phone Custom Custom Custom Custom

צור קשר

עיצוב אתרים לעסקים

קטגוריה מיתוג

המיתוג הוא תהליך חשוב בייצור הזהות החזותית של עסק, כדי שיהפוך למותג. הוא מתאר את המרכיבים החשובים של הזהות של המותג כגון השם, הלוגו, הצבעים, הפונטים, המיתוג הבלתי נראה והקריטריונים הבסיסיים לפרסום וקידום המותג.

כאשר מתחילים את התהליך של מיתוג, חשוב לקחת בחשבון את הנקודות הבאות:

  1. מחקר המטרה של המיתוג הוא להבין את החזון בית העסק ואת קהל היעד. חשוב לבצע מחקר ולהבין את המותג, את התחרות ואת השוק.
  2. המסר החזותי של המותג חייב להיות ברור ובעל ערך מוסף לקהל היעד. חשוב לקחת בחשבון את ערכי המותג ולהעביר אותם בצורה שברורה לקהל היעד באופן ספציפי.
  3. הפיכת המותג לבולט ומזוהה. כדי להפוך את המותג לבולט, חשוב ליצור סגנון והתאמה ייחודיים לו, שבאופן מקצועי מכנים את זה "בידול". הבידול הוא מה שהופך את העסק למיוחד בתחומו, ומעודד לקוחות ספציפיים לפנות דווקא אליו.
מקדם אתרים מקצועי

בניית אתרים בתל אביב

בניית אתרים בתל אביב – תוכן עניינים בניית אתרים בתל אביב השירות באתר שלכם ניתוח הנתונים ותפעול האתר שלכם לסיכום הגשמתם חלום והקמתם עסק, ואתם מו…

דילוג לתוכן