צור קשר

מערכות ניהול תוכן

מערכות ניהול תוכן – תוכן עניינים

מדוע כדאי לשלב מערכת ניהול תוכן בתהליך בניית האתר?

מערכות ניהול תוכן

מערכות ניהול תוכן

בעולם בניית אתרי האינטרנט, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר בבניית אתרים הוא שילוב מערכת ניהול תוכן באתר לשליטה על כתיבת תוכן באתר.

כיום רוב האתרים הקיימים הם אתרים דינאמיים שניתן לשלוט בהם בצורה נרחבת: לערוך, לעדכן, לעצב ולשדרג.

מערכות ניהול תכנים מאפשרות מעקב מדויק אחר תפקוד האתר. המערכת היא אוסף של מודולים המאפשר לבעל אתר וורדפרס לשלוט בכל תחומיו (היררכיית תכנים, עיצוב אתרים, תוכן, מיקום מודולים באתר, מערך יצירת קשרי לקוחות ועוד).

המערכת מבוססת קוד פתוח מה שמאפשר להרחיב את יכולות המערכת ולשפר את התפקוד הכללי של האתר.

ניתן לערוך ולעדכן תכנים באופן יזום ועצמאי ללא ידע קודם בבניית אתרים.

שליטה מלאה על כל פונקציונליות המערכת בפאנל ניהול אחורי

לשלב מערכות ניהול תוכן בתהליך בניית האתר?

בעולם האינטרנט של היום המון בעלי אתרים מבינים את חשיבות של מערכת ניהול תוכן ידידותית בעלת ממשק משתמש קל ונוח לשימוש. בניית אתר דינאמי מאפשרת לבעלי האתר ליהנות מאתר עדכני שמתעדכן כל פרק זמן מסוים. לאור הביקוש הרב למערכות ניהול תוכן, קיימות מבחר חברות ברחבי הרשת המציעות מערכות ניהול תוכן  ואף קידום אתרים ברמות שונות בעלות יכולות שליטה שונות.

אנו יוצרים את עתידנו וקוראים לזה גורל.

בנימין ד'יזראלי

היתרונות הברורים במערכות ניהול תוכן

בניית אתרים באמצעות מערכת ניהול תוכן מאפשרת לעדכן לערוך ולשנות את תכני האתר בכל רגע נתון ומכל מקום בעולם. אין צורך בבעל מקצוע, שירותי תוכנה, גרפיקה, עריכת תכנים, על מנת לשדרג, לערוך או לעדכן את האתר. ניתן לעשות זאת לבד ע”י מערכת ניהול התכנים, כך תוכל לחסוך הוצאות מיותרות שבעבר היו מחויבות בתשלום.

1

עריכה ועדכון תכנים בצורה עצמאית.

2

שינוי צבעי העיצוב והתבנית.

3

תמיכה והדרכה על מערכת ניהול התכנים.

העתיד כבר כאן

אתר בעל מערכת ניהול תכנים מסייע לנו ליצור אתר תדמית, כמעניין ורלוונטי. ובאופן טבעי מסייע בקידום ושיווק האתר. בניגוד לאתר סטאטי שאינו מתעדכן באופן שוטף. בניית אתר וורדפרס המשלב מערכת לניהול תכנים עוזרת לבעלי האתר למדוד את ביצועי האתר לערוך סטטיסטיקות שונות ובכך למדוד פרמטרים שונים המקנים הערכה מדוייקת להצלחתו של האתר, לאחר אפיון אתרים מעמיק.

השינויים המהירים שמתרחשים בעולם הטכנולוגי ובכלל בבעולמנו כיום מחייבים אותנו להיות עם האצבע על הדופק, עם הטכנולוגיות הכי חדישות, אבטחת מידע ברמה גבוה, ושירות זמין און ליין 24/7 לכל דורש.

מערכות ניהול תוכן – שאלות נפוצות

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא מערכת להקמה ובנייה של אתרים, המסייעת להקים אתרים איכותיים המקודמים בגוגל בצורה אופטימלית תוך שימוש במינימום קוד. 

מה זה CMS?

מערכת CMS היא מערכת לניהול, עריכה ופרסום של תוכן באתר. 

המערכת עוזרת להבהיר עד כמה התוכן איכותי לפי הפרמטרים של גוגל, בכדי להבטיח ייצור של תוכן טוב המותאם לקהל היעד ולגוגל כאחד.

מהי מערכת לניהול תוכן?

מערכת ניהול תוכן או CMS היא מערכת לניהול, עריכה ופרסום של תוכן באתר. 

המערכת עוזרת להבהיר עד כמה התוכן איכותי לפי הפרמטרים של גוגל, בכדי להבטיח ייצור של תוכן טוב המותאם לקהל היעד ולגוגל כאחד.

אילו מערכות קיימות היום?

כיום, קיימות אינספור של מערכות לניהול תוכן, בין היתר וורדפרס, וויקס ושופיפיי. 

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן