צור קשר

עיצוב אתרים

עיצוב אתרים – תוכן עניינים

עיצוב אתרים או יותר נכון להגיד אומנות העיצוב.

עיצוב אתרים ואומנות העיצוב

עיצוב אתרים זה חשוב כי האתר של החברה שלכם מהווה את ה”פנים” של החברה שלכם האתר גורם ללקוחות שלכם לחוש בטוחים יותר במידה ויבחרו בכם.

תפקידו של המעצב, הוא להשרות עליהם את התחושה הזו באמצעות העיצוב החושני, המותאם והמזמין ביותר אין זה מפתיע כי עיצוב אתרים הוא התהליך הצבעוני, המהנה והמרשים ביותר בכל עולם הדיגיטל: בסופו של יום, כאשר הלקוחות פותחים את אתרי האינטרנט השונים, מה שבדרך כלל משכנע אותם להישאר ולהציץ עמוק יותר הוא העיצוב המושך, הנגיש והייחודי שמעורר את החושים.

עיצוב לוגו.

מיתוג עיסקי.

עיצוב מודרני.

עיצוב פוסטים וכתיבת תכנים לרשתות החברתיות.

אנימציה והנפשה.

באומנות אין דבר כזה שאין דבר כזה

עיצוב אתרים

איך יודעים אם עיצוב אתרים הוא טוב? סופר פשוט! העיצובים שמוכיחים את עצמם, הם אלו שמביאים להנעה לפעולה, שאכן מעוררים את הלקוחות ללחוץ על כפתור ה”רכש”, להשאיר פרטים או לפנות אליכם באופן אישי. בכדי להביא כל עיצוב לרמה יוצאת דופן, המעצבים שלנו לומדים היטב את התחום בו האתר עוסק הנושא החשוב ביותר עבורנו, עבורכם ועבור כל מעצב ומעצבת, הוא כמובן הנראות! המראה המהמם, המהפנט של האתר, שמושך כל עין. בין אם מדובר באתר עסקי באווירה יוקרתית או באתר יותר ססגוני וצעיר,

עיצוב אתרים

המעצבים שלנו יעבירו לגולשים את הטון והפאסון בשקיפות מלאה ומרהיבה מאפיינים כיאות את קהל היעד ומייצרים עיצוב מקורי, שמשקף אותו מבחינת נראות ומבחינת נוחות בזכות מגוון הפלטפורמות הרחב.

1

נזכור שגלישה במובייל לרוב מתרחשת בחוץ.

2

ניעזר במאפיינים של הפלאפונים.

3

נתאים את התוכן והעיצוב לחזון שלכם.

הציור מעניק שלווה לנשמה ומוזיקה לעין.

אורהאן פאמוק

עיצוב אתרים והתאמה עיצובית

קיימים עיצובים שמוגדרים כנוחים יותר עבור קהלים מסוימים או עבור אתרים המציעים שירותים מסוימים (אתרי תדמית לעומת אתרי מכר, לדוגמא). עיצוב אתרים מדויק, המותאם והאקסקלוסיבי ביותר – יסייע להמחיש בפני קהל היעד שלכם את חזון העסק, להרשים אותו ולפתות אותו להתעמק בכם.
מבינים היטב ב- TRM, בעולם הרשתות החברתיות, טרנדים ודרכי עיצוב שיווקיות, שמעשירים את חוויית הלקוח.

שמים דגש על אספקט הנגשת המידע, התאמת העיצוב עבור מחשבים, סמארטפונים וטאבלטים, הנגשת המידע עבור המשתמש הפשוט, עבור אנשים הסובלים ממגבלה מסוימת והטכנולוגיה העומדת מאחוריה, אשר כיום מעוגנת בחוק. המעצבים האיכותיים שלנו, מקבלים את פרויקט העיצוב ברגע שהפרויקט מגיע לשולחן החברה. על ידי כך כולנו, אנשי מחשבים, כותבי תוכן ומעצבים כאחד, עובדים יחד בסינרגיה הרמונית במטרה לייצר את האתר האטרקטיבי והמהמם ביותר.

מעבר לעיצוב אתרים

עיצוב אתרים ודפי נחיתה היא רק אחת מהדרישות, שעליכם לעשות עליהן V כדי ליהנות מתהליך שיווק איכותי בדיגיטל. שיווק דיגיטלי אורגני וממומן, שניהם חיוניים למינוף האתר שלכם קדימה. אחרי הכול, גם אם האתר שלכם קיים באינטרנט, הוא לא יעזור למותג אם אף אחד לא יכיר אותו.

חברת שיווק דיגיטלי עוזרת לקדם את האתר הלאה דרך רשתות חברתיות ומגוון מדיומים, שעוזרים לדחוף את בית העסק למקום שהוא מוכר בכל פלטפורמה שהיא, בין אם זה דרך חיפוש בגוגל ובין אם זה דרך סרטון בזמן משחק ברשת.

עיצוב אתרים – שאלות נפוצות

מי ילווה אותי בעיצוב ובניית האתר?

חברת סטודיו ואן מלווה את תהליך עיצוב ובניית האתר באופן אישי.

מנהל הפרויקטים שלנו, אורי חן, והקופירייטרית הראשית, עדן יצחק, מובילים את כל הפרויקטים שלנו מראשיתם ועד סופם ועושים זאת עם אהבה רבה לתחום, אוזן קשבת וניסיון נרחב. 

הכירו את הצוות שלנו. 

למה לבנות אתר עם חברת סטודיו ואן?

חברת סטודיו ואן מתגאה ב- 25 שנים של בנייה ועיצוב אתרים רספונסיביים, נעימים לעין ומותאמי חוויית משתמש.

אנו מתחייבים להעניק לכל אתר ואתר תחת אמתחתנו אישיות יוצאת דופן, פעילות מהירה ומערך אבטחה וקידום נרחב, המבטיח פרסום של האתר בעמודים הראשונים של גוגל.

ממליצים להתרשם מתיק העבודות שלנו. 

איך לעצב אתר שישרת את המטרה של העסק?

כדי לעצב אתר שיישרת את המטרה של העסק, כדאי ראשית לאפיין את קהלי היעד שמתכוונים לגלוש באתר. בהתאם להעדפותיהם האישיות, ניתן לאפיין חוויית משתמש חכמה, ולפיה לעצב אתר שיהיה נוח במיוחד ללקוחות שלכם ויעודד אותם לשוב אליו.

מיהו מעצב אתרים?

מעצב אתרים הוא גרפיקאי מוכשר שיודע כיצד לעצב אתרים בצורה חכמה כלומר, כך שיהיו גם יפים וגם נוחים לשימוש עבור הלקוח שלכם.

איך עיצוב האתר יכול להשפיע כל יחסי ההמרה שלו?

עיצוב אתרים מאוד משפיע על יחסי ההמרה של בית העסק, מאחר והוא זה שקובע את הרושם הראשוני של הלקוח מהחברה, את רמת הנוחות שלו באתר ואת רמת ההתרשמות שלו מבית העסק.

אתר שמעוצב בצורה מגושמת, לא נוח ללקוח ולא מרשים הוא אתר של בית עסק שיישכח ויישאר מאחור.

אתר שמעוצב היטב, נוח ללקוח לשימוש וכיף לו להסתכל עליו, הוא גם אתר שהוא יזכור בטווח הארוך וישוב אליו בעתיד, כשהצורך בשירותים ובמוצרים שלכם יתעורר בו.

כיצד ניתן לשפר את עיצוב האתר?

1. לאפיין היטב את הלקוח – מה הוא אוהב? מה נוח לו? מה יגרום לו לזכור אתכם לטובה במשך שנים רבות?

2. לבחור בגרפיקאי איכותי – שיודע לעשות את האפיון הזה נכון, וגם להביא אותו לשטח בתור עיצוב מהמם ונוח לשימוש.

3. להשקיע בבניית האתר – להבין שמדובר בהשקעה בעתיד העסקי שלכם, וכי עיצוב איכותי שמגדיל את אחוזי ההמרה שלכם היא מטרה שמקדשת את האמצעים.

שתף ברשתות החברתיות

2 תגובות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן