השלב הראשון והחשוב ביותר עבור האתר שלכם הוא האפיון שלו כלומר הגדרת המטרה, צרכי האתר שלכם והצרכים של קהל היעד שלכם.

אנחנו כאן בסטודיו ואן נעזרים בטכנולוגיות הגבוהות ביותר, בניסיון הרב שלנו ובידע וברצונות האישיים שלכם – בכדי להפוך את החזון שלכם למציאות.

  • נפגשים איתכם לשיחה מעמיקה

  • עורכים סקר שוק ומתחרים

  • מאפיינים את קהל היעד שלכם

  • מייצרים אסטרטגיות שיווקיות ומאפיינים את מבנה האתר

בכדי לאפיין את האתר שלכם באופן אופטימלי, אנחנו:

  • נפגשים איתכם לשיחה מעמיקה – אתם מכירים את העסק שלכם, את השירות שלכם ואת המוצרים שלכם באופן הטוב ביותר. אתם בטח גם חשבתם על המבנה של האתר שלכם וכיצד תוכלו להעניק לו את הפן הייחודי שלכם. שלב האפיון, מאפשר לנו ללמוד את האתר שאתם חלמתם עליו עד היום: מהם הטיפים האישיים שלכם באשר לחוויית המשתמש וכיצד הייתם רוצים לשקף את התכנים באתר שלכם. יחד, נבסס עמוד "אודות", עמודי קטגוריות, שירותים ומוצרים ונגדיר את החזון של העסק, כך שילווה את הגולש לכל אורך האתר שלכם.
  • עורכים סקר שוק ומתחרים – כאשר אתם שואפים להתחרות בענף מסוים, תמיד מומלץ לבחון כיצד המתחרים שלכם מתנהלים וללמוד מהם; לטוב ולרע. בכדי להקים את האתר המרשים והאיכותי ביותר, אנו נחקור את המתחרים בתחום שלכם: את האופן שבו הם בחרו לאפיין ולעצב את האתר שלהם, הדרכים שלהם להפוך את חוויית המשתמש לנעימה והדרכים השיווקיות שבהן הם נעזרים, כדי לקדם את האתר שלהם.
  • מאפיינים את קהל היעד שלכם – האנשים שלדעתכם ייכנסו אל האתר שלכם ויתעניינו במה שיש לו להציע או במילים אחרות – קהל היעד שלכם, היא ההגדרה המשמעותית ביותר בכל האתר שלכם. הגדרה נכונה של קהל היעד, תסייע לאפיין את האתר שלכם באופן שיעניק לגולשים באתר חוויה כיפית, נוחה ומזמינה, שתהפוך אותם ללקוחות. במהלך תהליך המחקר, אנו נלמד את קהלי היעד השונים ונבחן את הרצונות, הצרכים וההעדפות שלהם ברשת.
  • מייצרים אסטרטגיות שיווקיות ומאפיינים את מבנה האתר – לאחר שנאסוף את כל המידע הזה – אנו פותחים בתהליך העשייה וההקמה של אתר בעל ליבה חזקה, שמתחשב בכל המשתנים האפשריים ומבוסס על סכימה שתוכננה בקפידה.

אנחנו מאמינים כי האפיון הוא חלק מכריע בתהליך ההקמה של אתר ייחודי: אנו דואגים להקדיש זמן ולהגדיר את חוויית המשתמש, את הצרכים של האתר בהתאם למקצועו ובהתאם להבנה הרחבה שלכם – בכדי להרכיב אתר אטרקטיבי שישקף את המותג שלכם.