צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לזמרים

בניית אתרים לזמרים – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים לזמרים זה כלי רב עוצמה שעוזר לך לקדם את עצמך ולבנות קהל. חשוב להבין שתהליך בניית אתרים למוזיקאים ולאמנים הוא מצוין גם למעריצים שלכם, אבל גם מהווה דרך מצוינת עבור מפיקים ואנשים בתעשייה להכיר אתכם.

בכדי לתפוס ת'עין של כולם, התוכן של האתר שלך צריך להיות אוצר בקפידה כדי שהמעריצים הפוטנציאליים יקבלו את הרושם הטוב ביותר של מי אתה ומה אתה עושה כאמן.

מדוע אתר אינטרנט כל כך חשוב לזמרים מתחילים?

אם אתה זמר מתחיל, אמרו לך שחשוב שיהיה לך אתר אינטרנט. אבל למה? ובכן, יש לכך הרבה סיבות.

בניית אתר תדמית יכולה לשמש לקידום היצירה שלך ואת עצמך כמוזיקאי. זה אחד הדברים הראשונים שאנשים רואים כשהם מחפשים מוזיקה, לכן חשוב מאוד לוודא שהאתר שלכם נראה מקצועי ומכיל מידע על איזה סוג של מוזיקאי/זמר/מבצע/אמן/כותב/מלחין/מפיק אתה.

בניית אתרים לזמרים יכולה לשמש גם כדי לקדם את עצמך כאמן בודד שיש לו סגנון או צליל ייחודי משלו. לא לכל הזמרים יש אותו סוג של קול או אותו סגנון; לחלקם יש ניסיון רב יותר בשירת מוזיקה מסורתית בעוד שאחרים מתמקדים בסגנונות עכשוויים כמו היפ הופ או R&B במקום. האתר שלך צריך לכלול תמונות כדי שאנשים ידעו איזה סוג של אדם הם יפגשו כשהם יבואו לראות אחת מההופעות שלך – או אפילו לשכור אותם!

גורמי מראה ותוכן בהקשר של בניית אתרים לזמרים

אמנם יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת ​​בניית אתרים לזמרים ולהקות, אבל חשוב לזכור שהדבר החשוב ביותר הוא שאתה הופך את האתר שלך לקל לשימוש. אתר אינטרנט צריך להיות מקצועי ואטרקטיבי, אך גם קל לגולשים לניווט ולעדכן אותו.

דוגמה טובה לכך תהיה האתר של להקה של זמר אחד, שנכנה אותו "להקה ב' ". להקה ב' הוקמה על ידי שני חברים בלהקה אחרת שחיפשו חופש יצירתי יותר ממה שמצבם הנוכחי מאפשר להם. הם הקימו אתר מלא בתמונות מרחבי העיר, כמו גם כמה סיפורים מצחיקים על עצמם כדי שהמעריצים יוכלו להתקרב עם איך היו החיים בלהקה ב' מאחורי הקלעים (והרחק מהבית). למרות שזה בסדר גמור, היעדר איסוף תוכן של להקה ב' גורם לכך שהאתר שלהם לא מתעדכן לעתים קרובות מספיק – מה שיכול להוביל אנשים לרצות יותר מאשר רק לבדוק את התמונות המועטת האלה במהלך הפסקות בית הספר בין סיורים!

אם כי זה לא תמיד נכון; כמה אנשים ניסו לעדכן את אתרי האינטרנט שלהם כל יום, אבל גילו שאף אחד לא קורא את כל מה שהם מפרסמים (אפילו לא החברים שלהם), אז למה לטרוח לפרסם בכלל? הכל מתנקז שוב לאותה נקודה: האתר שלך צריך משהו מספיק מעניין שבו אנשים יחזרו שוב מחר! אם התוכן לא יהיה מעניין מספיק, אנשים לא יחזרו.

בניית אתרים לזמרים

כתיבת ביוגרפיה מרתקת

בניית אתרים לזמרים מצריכה מספר תהליכים שמתחילים באפיון ובנייה ומסתיימים בעיצוב ותוכן.

אם אתה שוקל לשכור מישהו שיכתוב עבורך את התכנים זה יכול להיות רעיון מעולה, קופירייטר יודע להתנסח בצורה טובה ויכול לשפר את תוצאות קורות החיים שלך.

מה זה ביוגרפיה?

ביוגרפיה היא תיאור כתוב על חייו של אדם. ביוגרפיות יכולות לכלול מידע על משפחתו, השכלתו, הקריירה וההישגים של אדם.

לרוב נכתבות ביוגרפיות על אנשים מפורסמים כמו פוליטיקאים, כוכבי ספורט, מדענים ואמנים, אבל אפשר לכתוב אותן גם על אנשים רגילים שעשו משהו יוצא דופן, כמו זכייה במדליה אולימפית או טיפוס על הר האוורסט.

בכל תהליך של בניית אתרים לזמרים ובכלל בניית אתרים לעסקים בדרך כלל יהיה עמוד ביוגרפיה או עמוד אודות, שיספר עליהם ועל כל הטוב שהם עושים בעולם. תרשים מפיקים ובימאים עם ביוגרפיה מרשימה, וייתכן שתקבל טלפון לאודישן הבא שלהם.

מה צריך לכלול בביוגרפיה

ביוגרפיות צריכות לכלול עובדות על חייו של האדם ועל אירועים מרכזיים שהוא חווה. הם צריכים גם להכיל פרטים על הישגיהם, כגון פרסים בהם זכו או ספרים שכתבו.

זה יכול גם לעזור לחשוב איך הגעת לרעיון שלך לאתר ולמה חשוב שיהיה אחד כזה מלכתחילה.

זהות ויזואלית איכותית יכולה לעזור לזמרים להעביר טוב יותר את הכישרונות הייחודיים שלהם
  • אתר אינטרנט הוא דרך מצוינת לבנות נוכחות מקוונת.
  • האתר שלך צריך להראות את האישיות והאומנות שלך.
  • האתר שלך צריך להיות קל לעדכון ולביצוע שינויים.

לסיכום

בניית אתרים לזמרים או ללהקות שלכם זה תהליך שחשוב לחשוב בו על כל פרט ופרט, מאיך אתם נראים ונתפסים באתר ועד לדרך שבה אנשים חווים את המוזיקה. הפרטים האלה חשובים, כי הם יכולים להיות ההבדל בין הצלחה לכישלון.

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן