צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס – תוכן עניינים

מבוא בניית אתרים בוורדפרס

וורדפרס (WordPress) זוהי מערכת המשמשת לניהול תוכן. המערכת מאפשרת שליטה על ניהול אתר באופן היעיל והטוב ביותר עבור העסק שלכם. בניית אתרים בוורדפרס מהווה כיום למעלה ממחצית מכלל האתרים הקיימים ואחד היתרונות הבולטים של מערכת וורדפרס, היא נוחות התפעול והשימוש בה, הן למנהלי האתר עצמו והן ללקוחות היכולים להתמצא בקלות ובנוחות בתפריטים השונים ובעמודי האתר.

המערכת פשוטה וקלה להבנה גם לאלו שלא מגיעים מרקע של תכנות ומחשוב ולכן היא מומלצת מאוד לשימוש, לכל סוג של עסק. עוד מיתרונות המערכת שעליהם יפורט בהמשך המאמר, הם אבטחה מוגברת, יכולת לקידום במנועי החיפוש של גוגל ואפשרויות רבות לתוספים. בניית אתרים בוורדפרס על-ידי חברה מקצועית ומנוסה, תאפשר גם לכם בתור בעלי עסק לתפעל אתר יפה ונוח לתפעול אפילו אם אין לכם ניסיון קודם בניהול אתרים.

בניית אתרים בוורדפרס – יתרונות

לשיטת בניית אתרים בוורדפרס יתרונות רבים ולכן היא מערכת מומלצת לבניית אתר לעסק שלכם, בין אם אתם בעלי עסק קטן, בינוני או גדול:

  • אבטחה: זוהי מערכת מאובטחת מאוד נגד פריצות לאתר שלכם, ומבצעת עדכוני אבטחה שוטפים ללא תשלום נוסף מצדכם.
  • קידום בגוגל: בניית אתרים בוורדפרס אהודה על מנועי החיפוש של גוגל, היות והיא מתאפיינת בקוד נקי ואפשרויות עריכה מתקדמות. היא הידידותית ביותר לשימוש במנועי החיפוש של גוגל.
  • תוספים מגוונים: כמות גדולה של פלאגינים (תוספי עזר) לסיוע במציאת פתרונות לקשיים ובעיות, ואפשרות להרחבת הפונקציות של התוכנה ללא קושי ובפשטות מרבית.
  • מחיר: בניית אתרים בוורדפרס תהיה בעלות משתלמת יותר מאשר בניית אתר מאפס, הדורש עבודה רבה יותר של המתכנת/ החברה שבונה עבורכם את האתר. אתר על בסיס מערכת קיימת מאפשר לכם לשלוט באופן מושלם על העדכונים והוספות לאתר שלכם, לגולשים הוא מאפשר חווית גלישה נוחה ונעימה, ובמקביל תוכלו ליהנות ממחיר משתלם במיוחד.

עיצוב אתר בוורדפרס

עיצוב אתר עסקי בוורדפרס מתרחש טרם בניית אתרים בוורדפרס ומותאם בעזרת צוות המומחים שלנו בדיוק לצרכי העסק שלך. אם מבחינת התפריטים והכפתורים באתר, הנעות לפעולה, רכישה במידה ויש כזו באתר שלכם וכמובן צבעים בהתאם לצבעי המותג שלכם, כל אלה יחד ישדרגו את האתר שלכם ליפה ומושך את העין. 

שלבי בניית אתר עסקי בוורדפרס

בניית אתרים בוורדפרס

לפני פעולת בניית האתר יש לאפיין את העסק / המותג שלכם. פעולת האפיון היא חשובה וקריטית וחשוב שתתבצע על-ידי אנשי מקצוע מיומנים.

אפיון עסקי כולל בתוכו דיוק לגבי השירות או השירותים שהעסק שלכם מציע ללקוחות, ובמקביל אפיון קהל היעד שלכם. חשוב לבצע בידול לעסק שלכם ביחס לעסקים אחרים שמציעים שירות דומה, ולהדגיש את היתרונות הייחודיים שלכם על פני עסקים אחרים. 

בהמשך יש לאפיין את קהל היעד שלכם כדי לדעת באיזה אופן הכי נכון לפנות אליו. חשוב לתאם ציפיות בנוגע לצבעים השולטים באתר שלכם, התפריטים השונים והדרך שבה הם מוצגים לקהל הלקוחות והתוכן המוצג באתר. לאחר השלב הזה ניתן להתחיל בבניית האתר שלכם על בסיס וורדפרס.

ניתוח נתונים בוורדפרס

תהליך בניית אתרים בוורדפרס יכלול בתוכו פעולות אופטימיזציה וניתוח נתונים כדי לנתח באופן סטטיסטי גלישות באתר ולדעת מה הפעולות שכדאי לבצע בהמשך הדרך כדי לשפר ביצועי גלישה. בתור בעלי עסק חשוב לכם ודאי לדעת כמה גולשים ביקרו באתר שלכם ולמשך כמה זמן, מאילו דפים אחרים הם הגיעו לאתר שלכם ואילו עמודים הם יותר פעילים באתר שלכם.

בניית אתרי וורדפרס כפי שהזכרנו עוד קודם, אהודים על מנוע החיפוש של גוגל ועל כן תאפשר לגולשים שלכם למצוא את האתר בקלות רבה דרך החיפוש בגוגל, מה שבוודאי יגדיל את כמות הגלישות באתר.

חברה מקצועית תדע לבצע אופטימיזציה עבור האתר העסקי שלכם ובאמצעות כך תוכלו להגדיל באופן עקבי את כמות הגולשים והמשתמשים באתר שלכם ועל כן, לא כדאי לוותר על ייעוץ מקצועי לפני שאתם מחליטים לבנות אתר בוורדפרס.

לסיכום

אם אתם מחפשים אתר ייחודי ומושלם עבור העסק שלכם, המלצתנו היא בניית אתרים בוורדפרס ואך ורק בוורדפרס. חברתנו תשמח להעניק לכם ייעוץ והכוונה מדויקת עבור העסק שלכם ולעצב לכם אתר שיתאים בדיוק לצרכי העסק שלכם, תוך התחשבות מרבית בקהל היעד שלכם ובידול העסק שלכם על פני המתחרים, וכל זאת במחיר משתלם. 

שתף ברשתות החברתיות

One comment

כתוב תגובה

דילוג לתוכן