צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

איך לבנות אתר

איך לבנות אתר – תוכן עניינים

מבוא

איך לבנות אתר, בין אם אתה בלוגר אישי או בעל עסק, בניית אתר היא חלק מהותי מהנוכחות המקוונת שלך. אמנם יש הרבה דרכים ליצור אתרים באמצעות כלים כמו וורדפרס ו- Squarespace, אבל זה יכול לקחת זמן ולדרוש ידע טכני רב.

למרבה המזל, יש משהו טוב יותר: בוני אתרים. בוני אתרים מקלים על בניית אתרים מקצועיים שנראים מדהים ועובדים על כל מכשיר. אתה לא צריך שום כישורי עיצוב או ניסיון בקידוד כדי ליצור אחד, כל מה שאתה צריך זה קצת זמן וסבלנות!

שלב 1: בחר את בונה האתר הנכון

הצעד הראשון לבניית אתר אינטרנט הוא בחירת בונה האתר הנכון. אתה רוצה פלטפורמה קלה לשימוש, משתלמת ובעלת שירות לקוחות מעולה. בנוסף, תרצו תבניות שיקלו עליכם ליצור אתר יפה.

כמה מהבונים הפופולריים ביותר כוללים את Shopify, Weebly ו-Wordpress Wix. כל אלה הם מותגים ידועים בתעשייה הזו עם מוניטין מצוין של איכות ושירות לקוחות – אבל יש גם בונים רבים אחרים בחוץ.

שלב 2: בחר תבנית מהגלריה

בחר תבנית שמתאימה לצרכים שלך

אם אתם בונים אתר לעסק, תרצו לבחור תבנית בעלת המראה והתחושה הנכונים. אם מדובר באתר מסחר אלקטרוני, כדאי לבחור תבנית עם אפשרויות תשלום מובנות, כמו Paypal או Stripe. אם זה יותר אתר מידע עם קריאות לפעולה, אולי כדאי לשקול לבחור תבנית עם פחות פעמונים ושריקות כדי שהפוקוס יישאר בתוכן שלך.

בחירה באחת מהתבניות שלנו תהפוך את חייכם לקלים יותר מכיוון שהן תוכננו על ידי אנשי מקצוע שיודעים לגרום לתוכן לזרוח בכל גודל מסך או סוג מכשיר. אתה לא צריך להשקיע שעות בשינוי צבעים או גופנים – תהליך ההתאמה האישי נעשה קל ככל האפשר באמצעות הכלים הפשוטים שלנו בתוך ארגז הכלים של הבנאי!

שלב 3: הוסף דפים לאתר שלך.

אתה יכול להוסיף דפים לאתר שלך באמצעות ה-CMS, עורך הקוד המותאם אישית או שניהם.

אם ברצונך להוסיף דף מה-CMS:

עבור אל דפים > הוסף עמוד חדש ובחר את סוג העמוד שברצונך ליצור.

לדוגמה, אם תבחר תבנית עמוד – פוסט בבלוג, ייפתח חלון עם אפשרויות ליצירת פוסט בבלוג (כולל כותרת, גוף טקסט וכן הלאה). לאחר מכן תוכל לשמור את זה כטיוטה או לפרסם אותו מיד!

שלב 4: התאם אישית את מראה האתר שלך

איך לבנות אתר

אתה יכול להתאים אישית את מראה האתר שלך על ידי שינוי ערכת הצבעים, הוספת לוגו, בחירת תמונת כותרת, שינוי תמונת הרקע והגופן.

שלב 5: צור וארגן את תוכן האתר שלך

אתה מוכן להתחיל לבנות את האתר שלך, אבל לפני שתוכל לעשות זאת, עליך לוודא שיש לך את כל המידע הדרוש. היית צריך כבר ליצור מתווה לאתר שלך ולארגן אותו בדפים שונים. עכשיו זה זמן טוב להתחיל להוסיף טקסט (ותוכן אחר) כדי שתוכלו לראות איך הוא נראה בעמוד ולבצע שינויים במידת הצורך.

בשלב זה, נראה לך כמה קל למתחילים כמוך להוסיף תוכן באמצעות אחד מכלי ה-CMS החזקים ביותר שלנו: ה-Visual Composer!

צור אתר יפה, מרתק וקל לניהול

  • השתמש בתבנית שקל להתאים אישית.
  • השתמש בתבנית רספונסיבית.
  • השתמש בתבנית מותאמת לנייד.
  • השתמש בתבנית ידידותית לקידום אתרים.

לסיכום

עכשיו כשאתה יודע איך ליצור אתר אינטרנט, אתה מוכן להתחיל לבנות! זכור: לוקח זמן להבין איזה סוג של אתר מתאים לך ביותר, אז אל תתייאש אם הדברים לא מושלמים מיד. המשיכו לנסות, המשיכו ללמוד והמשיכו לעבוד לקראת המטרה שלכם!

איך לבנות אתר – שאלות נפוצות

איך לבנות אתר ב WIX?

בניית אתר ב-Wix היא קלה, ללא צורך בקידוד. כל מה שאתה צריך לעשות הוא לבחור אחת ממאות התבניות הניתנות להתאמה אישית שלהם, להוסיף את התוכן והתמונות שלך וללחוץ על "פרסם". האתר שלך יהיה פעיל תוך זמן קצר – מוכן שהעולם יראה אותו.

איך לבנות אתר בחינם?

בניית אתר באמצעות Google Sites היא תהליך פשוט. ראשית, היכנס לחשבון Google שלך ועבור אל sites.google.com. בחר את סוג האתר שתרצה ליצור ובחר מתוך התבניות הזמינות. לאחר מכן התאם אישית את האתר שלך עם טקסט, תמונות, סרטונים, מפות ועוד. לבסוף, שמור את השינויים שלך ושתף אותם עם העולם!

כמה עולה בניית אתר חדש?

המחיר של בניית אתר משתנה מאוד, ולרוב מתחיל מממוצע של 8,000 ש"ח לאתר תדמית ועד ל- 25,000 ש"ח לאתר חנות.

למה גם אנחנו צריכים אתר מקצועי?

אתר אינטרנט עסקי חיוני בנוף הדיגיטלי של היום. לקוחות מצפים להיות מסוגלים למצוא בקלות מידע על החברה שלך באינטרנט, אתר אינטרנט מאפשר לך להגביר את הנראות שלך ולהגיע ליותר לקוחות פוטנציאליים. בנוסף, אתרי אינטרנט מספקים עבורך פלטפורמה להציג את העבודה והשירותים שלך, ולהקל על לקוחות להתחבר אליך.

יש לי רעיון לאתר אבל אני לא יודע כיצד להתחיל לסדר אותו, מה עושים?

אם אתם מחפשים לבנות אתר משלכם מאפס, הצעד הראשון הוא לבחור מערכת ניהול תוכן (CMS) כגון וורדפרס או דרופל. לאחר שבחרתם ב-CMS, תוכלו להתקין ולהגדיר אותו בשרת אחסון האתרים שלכם, מה שיאפשר לכם להתחיל לבנות את הדפים שלכם וליצור תוכן לאתר שלכם. לאחר מכן, הגיע הזמן להגדיר תכונות חשובות כמו תפריטים, ווידג'טים ותוספים כך שלמשתמשים יהיה קל לנווט ולעסוק באתר שלך. האפשרות הקלה יותר היא לדבר איתנו 😊.

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן