צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לשחקנים

בניית אתרים לשחקנים – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים לשחקנים היא דרך מצוינת להציג את העבודה שלכם ולהשיג הופעות נוספות. באמצעות אתר אינטרנט משלכם, תוכלו גם ליצור קשרים עם שחקנים אחרים בתעשייה ולמצוא מקומות עבודה. במאמר זה, נסקור את השלבים של בניית אתרים לשחקנים, כזה שיציג אתכן באופן המדויק והמחמיא ביותר. 

בניית אתרים לשחקנים

שלב א' – תעדו את העבודה שלכם לצורך בניית בסיס לתיק עבודות 

תיעוד העבודה היומיומית שלכם הוא השלב הראשון בתהליך ההקמה של אתר אינטרנט עבורכם. התיעוד ישמש אתכם בהמשך ככלי לשיקוף הדרך המקצועית שעברתם וכמו כן, תוכלו להשתמש בו על מנת לאפשר הצצה לעולמכם הפנימי ולערכים שלכם.

ככל שתתחילו לתעד את עבודתכם מוקדם יותר, כך יהיה לכם הבסיס של בניית אתרים לשחקנים. תוכלו לתעד את עבודתכם תוך פרסום בפלטפורמות שונות כגון, Linkedin ורשתות חברתיות שונות, וכן תוכלו לשמור את התיעוד בתיקייה במחשב האישי שלכם.

שלב ב' – בחרו במקצוענים לבניית האתר עבורכם

אתר האינטרנט שלכם, מהווה כאמור, הצצה אל מי שאתם. חשוב להבליט בו את האופן בו אתם ניגשים לעבודה; דברים שמעוררים בכם השראה; ניסיון מקצועי וכמובן את חזונכם האישי. מלהקים, במאים, ציידי כישרונות ואנשים רבים מהתעשייה מחפשים כיום שחקנים בשלב הראשון על ידי הצצה באתר האינטרנט שלהם, עוד לפני שהם יוצרים קשר ופונים באופן אישי לשחקן. 

שחקנים שאין בידם אתר אינטרנט מקצועי שמציג אותם באופן מיטיב, עלולים להיתפס רציניים פחות לגבי הקריירה שלהם. כמובן שלא מספיק לבנות אתר. האתר חייב להיות מעוצב נכון, להכיל תוכן מדויק ומייחד וכן, עליו להיות נוח וקל לשימוש. לאור זאת, מומלץ לפנות למקצוענים שילוו אתכם בתהליך ויבנו לכם את האתר המתאים ביותר עבורכם. 

שלב ג'- בנו אתר בעל מראה מקצועי ומדויק

בניית אתרים לשחקנים

בניית אתרים לשחקנים בעלי מראה מקצועי, נותנים למעסיקים פוטנציאליים ביטחון שמדובר באדם רציני ומקצועי. דרך האתר שלכם, הם יצליחו לקבל את כל המידע הנדרש עליכם

כשחקנים ולהתרשם עוד טרם פגשו אתכם באופן אישי. לצורך כך, כדאי שהאתר יהיה נוח לניווט, אסתטי וקל לתפעול ותפעולה שוטפת. 

כמו כן, חשוב שהאתר שלכם יקודם באופן מקצועי – כך שתוכלו לבלוט על פני המתחרים שלכם במנועי החיפוש. חשוב להכניס לאתר ביוגרפיה שלכם, צילומי פנים ואף סרטונים וכמובן פרטים ליצירת קשר. ייתכן שתרצו גם להכניס לאתר המלצות של לקוחות עבר, מרצים למשחק ועוד. 


לסיכום

בניית אתרים לשחקנים הוא כלי רלוונטי וחיוני לשיווק ולקידום של עצמכם, כשחקנים מקצועיים. תוכלו לבנות אתר אינטרנט בעצמכם אם יש בידכם הידע הנדרש, ותוכלו כמובן לפנות אלינו לקבלת הצעת מחיר לבניית אתר אינטרנט מדויק לכם. נשמח לתת לכם שירות מקצועי וליווי לאורך כל הדרך במחיר הוגן. 

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן