צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לגני ילדים

בניית אתרים לגני ילדים – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים לגני ילדים היא אתגר גדול. חשוב להכיר את ציפיות הלקוחות ולהבין אותן לעומק על מנת להצליח לעמוד בהם ולתת מענה מדויק.

באופן כללי, על האתר להיות מעניין, אינפורמטיבי וקל לשימוש ולתפעול. כמו כן, עליו להיות מעוצב באופן מושך ומזמין. להלן כל מה שחשוב לדעת על בניית אתרים לגני ילדים.

אתר ככלי לניהול שגרת עבודה ועדכונים שוטפים 

אתר אינטרנט של גן ילדים, הוא דרך מצוינת לספק מידע ומשאבים להורים, לצוות החינוכי ולילדים. ישנן מספר מטרות להקמת אתר עבור גני ילדים. למשל, האתר יכול לשמש כפלטפורמה מקוונת לאינטראקציה בין צוות הגן להורים. כמו כן, האתר יכול לספק מידע על הגן, על הילדים וכן על הצוות; על תוכניות מיוחדות;  אירועים וכל מידע רלוונטי כמו הליך ההרשמה ועוד. 

באמצעות אתר, תוכלו לאפשר להורים לעקוב אחר  ההתקדמות של ילדים במסגרת. כמו כן, אתר יכול לשמש את הצוות, באמצעות ניהול רישומי הנוכחות על ידי כניסה למערכת בכל עת וקבלת התראה במקרים בהם יש היעדרות חריגה. בנוסף, באמצעות האתר, הצוות יוכל לשלוח התראות להורים על אירועים קרובים באמצעות הודעות SMS ישירות מתוך המערכת. 

תמונות וסרטונים של הגן

הוסיפו לאתר תמונות וסרטונים של שטחי הגן, פעילויות, ילדים (באישור כמובן) וצוות. לאחר מכן, בחרו את התמונות המועדפות עליכם, כאלה שיבליטו וידגישו את הדברים החיוביים בגן. התמונות צריכות לשקף את כל חללי הגן. החל מהכיתות והמסדרונות ועד לחצר המשחקים. עליהן להמחיש משחק ילדים בכיתות וכן בחצר, זמן אכילה של הילדים, חוגים ועוד.

אם אפשר, נסו לצלם כמה תמונות של הצוות החינוכי, כדי שתוכלו להציג אינטראקציה נעימה ואוהדת. תוכלו גם לצלם תמונה של נשות צוות במהלך עבודה עם קבוצות קטנות של ילדים. 

תארו את השירותים שמציע גן הילדים

מגוון השירותים המוצעים בגן הוא חשוב, ויש לתאר אותם בפירוט. מומלץ לתאר תחילה את השירות הראשי בחלקו העליון של העמוד. באופן זה, המשתמשים יוכלו לגשת אליו בקלות ולהבין כבר מראש לאן יגיעו אם ילחצו על שם השירות.

בנוגע לשירותי המשנה משמעותיים, תוכלו ליצור דף לכל שירות. אם הגן מציע גם שירותי משנה שוליים, תוכלו לקשר כל שירות מתוך רשימה או תוכן עניינים בדפים רלוונטיים. הקפידו כמובן, לכלול מילות מפתח רלוונטיות, שכן אלו יעזרו ללקוחות פוטנציאליים למצוא את האתר בקלות במנועי החיפוש. זכרו כי התייחסות רצינית לנושא קידום האתר יציג אתכם כמקצוענים בתחום בניית אתרים ועיצובם.

פרטו על תכניות הלימוד בגן 

תכניות לגיל הרך כוללות את כל הפעילויות המועברות לילדים במסגרות החינוך, אשר נועדו להשיג את מטרות המסגרת. אלו יכולות לכלול פעילויות פנאי ותחביבים; תרגול מיומנויות מוטוריות לפיתוח יכולת הכתיבה; תרגול קריאה; פעילויות יצירתיות; תרגול מיומנויות מוטוריות דרך פעילות גופנית וספורט; שיעורי מוזיקה ועוד.

התכנית צריכה להיות מותאמת לגיל הילדים ולשלב ההתפתחותי בו הם נמצאים, להעדפות ההורים, תוך התייחסות להשפעה של מאפיינים האישיים של כל ילד על ההשתתפות בתוכניות הלימוד. 

הוסיפו מידע על לוחות זמנים, נהלים ותפריט אכילה 

חשוב מאוד להשתמש באתר ככלי לשיתוף ההורים בנוגע להתנהלות היומיומית בגן. יש למקם את כל הפרטים על לוחות הזמנים והנהלים השונים בדף הבית באתר, כך ההורים יוכלו לגשת אליהם בקלות.

כמו כן, ניתן להוסיף לוח שנה שכולל חופשות, חגים ואירועים מיוחדים וכן, תפריט ארוחות כדי שההורים ידעו מה יאכלו הילדים במהלך שהותם בגן. ניתן גם לצרף עמוד לכל קטגוריית פעילות על מנת להקל על ההורים למצוא את מבוקשם. 

ביקורת ומשוב על גן הילדים

ביקורות והמלצות הן חלק בלתי נפרד מכל אתר עסקי. אלו יכולים לסייע להורים לקבל החלטה באם גן הילדים הספציפי מתאים להם ולילדיהם. כדי לעודד אנשים לכתוב, תצטרכו ליידע לקוחות קודמים או נוכחיים שיש בידכם אתר אינטרנט או עמוד פייסבוק בו הם יכולים לכתוב את חוות דעתם. 

מומלץ כמובן לפנות באופן אישי להורים מרוצים ולבקש מהם להעלות על כתב על ההתנסות שלהם. תוכלו גם להתקין תיבת הארות ליד דלת המטבח או בכניסה לגן הילדים, או להציב על לוח המודעות שאלון המתייחס לחוויה של ילדיהם מהגן, כך תוכלו לצלם את הלוח ולצרף את הצילום לאתר. 

פורום צוות – הורים

חשוב להוסיף לאתר פורום בו הורים יכולים לפרסם שאלות, לחלוק את חוויותיהם ולשתף בהישגים של הילדים שלהם. מדובר בדרך מעולה לייצר קרבה ולעודד הורים לאינטראקציה עם הצוות, באמצעות אתר האינטרנט.

הפורום ישמש בעצם ככלי לתקשורת שוטפת בו גם הצוות עצמו יוכל להגיב, לשתף ולענות על שאלות. באמצעות הפורום, הורים יוכלו לקבל מידע על היום שהיה בגן, הפעילויות שהועברו, הלמידה שהתקיימה ועוד. 

מבצעים סביב אירועים מיוחדים

אנשים תמיד ירגישו טוב יותר אם יציעו להם הנחה מיוחדת או התחשבות במחיר סביב כל ביצוע עסקה. מדובר בכלי רב עוצמה שיכול למשוך לקוחות. תוכלו לפרסם באתר מבצעים סביב אירועים מיוחדים, חגים, הרשמה מוקדמת ועוד.

הקפידו לפרסם את כל פרטי המבצע – מה הוא כולל, על סמך מה ניתן לקבל את ההנחה או את ההטבה, מהם התנאים לקבלתם ועוד. 

קישור לאתר

בניית אתרים לגני ילדים

במקרים בהם גן הילדים הוא חלק מרשת גנים, תצטרכו לדאוג לקישור לאתר הגן הספציפי, שיהיה שונה כמובן מהקישור של אתר רשת הגנים.

תמיד ניתן לבקש הסכמתם של צוות הגן עימו אתם עובדים, ליצור קשר עם הגורמים הרלוונטיים ברשת גני הילדים על מנת לשאול אותם באם יש להם דרישות או בקשות מיוחדות בנוגע לאתר שאתם בונים לגן הילדים הספציפי. יתכן והם יעדיפו שהאתר שאתם בונים יקבל שם דומיין מסוים, וכמו כן, יתכן ויבקשו שתוסיפו כמה תכונות מותאמות אישית.

פרטי התקשרות

חשוב לספק את פרטי ההתקשרות של מנהל/ת הגן והצוות החינוכי. הקפידו להכניס את פרטי ההתקשרות של הגורמים הרלוונטיים בכל עמוד באתר. כך תוכלו להקל על הורים אשר מעוניינים לפנות לצוות הגן על מנת להגיע לסיור בגן ולהכיר את הצוות, או במקרים בהם עולות שאלות או חששות כאלו ואחרים.

הכניסו מספרי טלפון; כתובת דואר אלקטרוני ואת הכתובת בה ממוקם גן הילדים. תוכלו גם לציין שעות רלוונטיות ליצירת קשר. 

פרטים ליצירת קשר שכדאי להנגיש להורים באתר:

  • מספרי הטלפון של בית הספר, המזכירות והמנהלת
  • כתובת הדואר האלקטרוני
  • הכתובת שבה נמצא בית הספר

סיכום

אתר אינטרנט לגני ילדים צריך להיות קל לשימוש ולתפעול, עם ניווט נוח כך שמשתמשים יקבלו את מבוקשם בקלות. כמו כן, מומלץ לעצב אותו היטב באופן שימשוך את העין ויעורר סקרנות, ויחבר את ההורים לגן הילדים בו הם מתעניינים. 

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן