צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים בחיפה

בניית אתרים בחיפה – תוכן עניינים

מבוא

כשאתם רוצים להציג לקהל הלקוחות שלכם שירות חדש, תיק עבודות, תמונות, המלצות או כתבות מקצועיות בתחומכם, בוודאי תבחרו לעשות זאת באמצעות בניית אתר עסקי מקצועי ומרשים. 

אם אתם מתעניינים בתהליך בניית אתרים בחיפה שסופו באתר מהמם ונוח לשימוש, כדאי לכם לשקול שימוש במערכת לניהול תוכן וורדפרס, המאפשרת לכם בתור בעלי עסקים לשלוט באתר שלכם באופן יעיל ומיטבי. מרבית האתרים הקיימים היום, מבוססים על מערכת וורדפרס ובהחלט ניתן לומר כי אחד היתרונות הבולטים שלה היא נוחות השימוש והתפעול, הן ללקוחות וגם למנהלי האתר.

פשטות המערכת מתבטאת בכל הפרמטרים שלה, כך שגם אם אתם לא אשפי מחשב ותוכנה, תוכלו להסתדר בקלות עמה. זוהי מערכת המאפשרת תוספים רבים ויש לה מערכת אבטחה טובה ואמינה.

בניית אתרים בחיפה באמצעות וורדפרס – יתרונות 

בניית אתרים בחיפה

מערכת וורדפרס היא מערכת פשוטה לתפעול ולניהול ומתאפיינת במספר יתרונות בולטים, מביניהם נושא האבטחה: המערכת מאובטחת בצורה טובה,

ומבצעת עדכוני אבטחה באופן שוטף מה שמאפשר לכם כבעלי האתר וגם ללקוחות שלכם שקט נפשי.

בנוסף לכך, זוהי מערכת המוכרת ואהובה על מנועי החיפוש של גוגל, היא ידידותית מאוד לשימוש במנועי החיפוש ולכן גוגל נוטה לקדם אתרים הבנויים בוורדפרס.

התוספים במערכת זו הם רבים ומגוונים ומאפשרים מציאת פתרונות לסוגים שונים של בעיות שצצות להן במהלך השימוש.

עוד נושא חשוב ביותר הוא נושא המחיר. בנייה של אתר מבוסס וורדפרס תהיה זולה ומשתלמת יותר מאשר בניית אתר מאפס, כיוון שאתר שנבנה מאפס דורש עבודה רבה יותר של המתכנת. חברה לבניית אתרים בחיפה תוכל לתכנן ולבנות עבורכם אתר מרשים ומקצועי והמחיר, בהחלט משתלם.

שלבי בניית אתר עסקי בוורדפרס

לפני פעולת בניית האתר יש לאפיין את העסק / המותג שלכם. פעולת האפיון היא חשובה וקריטית וחשוב שתתבצע על-ידי אנשי מקצוע מיומנים. אפיון אתרים עסקי כולל בתוכו דיוק לגבי השירות או השירותים שהעסק שלכם מציע ללקוחות, ובמקביל אפיון קהל היעד שלכם.

חשוב לבצע בידול לעסק שלכם ביחס לעסקים אחרים שמציעים שירות דומה, ולהדגיש את היתרונות הייחודיים שלכם על פני עסקים אחרים. פעולת האפיון נעשית כמובן באמצעות פגישה של החברה לבניית האתרים עם הלקוחות, ונלקחים בה בחשבון הצרכים של העסק שלכם וכמובן גם טעמכם האישי שיכול לבוא לידיי ביטוי בצבעים, בגופנים ובאופן הפנייה ללקוחות.

בניית אתרים בחיפה

בהמשך, יש לאפיין את קהל היעד שלכם כדי לדעת באיזה אופן הכי נכון לפנות אליו. חשוב לתאם ציפיות בנוגע לצבעים השולטים באתר שלכם, התפריטים השונים והדרך שבה הם מוצגים לקהל הלקוחות והתוכן השיווקי המוצג באתר.

לאחר השלב הזה ניתן להתחיל בבניית האתר שלכם על בסיס וורדפרס.

אופטימיזציה וניתוח נתונים

כדי לדעת לנתח את פעולות של הגולשים שלכם ולהביא לאחוזי המרה נאים, תהליך בניית אתרים בחיפה והצפון לרוב כולל גם קידום אתרים מקצועי, במהלכו נעשות בין היתר פעולות אופטימיזציה וניתוח נתונים. תמיד כדאי לכם לדעת מה הפעולות שביצעו הגולשים שלכם באתר, כמה זמן הם שהו בו, אילו תפריטים או עמודים הם פעילים יותר ומאילו אתרים או קישורים הגיעו הגולשים שלכם לאתר.

ביצוע אופטימיזציה לאתר העסקי שלכם מתבצעת בדרך כלל באופן שגרתי, כחלק מבניית האתר שלכם, כאשר מדובר בחברה מקצועית של בניית אתרים בחיפה. פעולה זו מאפשרת לכם להגדיל באופן עקבי ומשמעותי את כמוץ העוקבים שלכם, ולכן, בתור בעלי עסקים, חשוב ביותר לבצע את הפעולה הזו באתרכם.

בניית אתרים בחיפה עיצוב האתר

העיצוב באתר העסקי שלכם הוא חשוב ביותר כדי למשוך קהל גולשים ולאפשר להם להתרשם מהאתר ומהעבודות שלכם. עיצוב אתרים מוקפד ונקי ימשוך אליו יותר גולשים, שככל הנראה ישהו באתר שלכם זמן רב. פעמים רבות כשהאתר מושך את העין, באופן אוטומטי הוא מזמן יותר נוכחות וחשיפה במנועי החיפוש. לכן, אל תתפשרו על עיצוב מיוחד שמשקף אתכם ואת העסק שלכם.

כיום, לעומת זאת, ישנן אפשרויות רבות נוספות לעסקים קטנים שרוצים ליצור נוכחות שיווקית עצמאית דרך אפיקים מקוונים כגון מדיה חברתית ושיווק בדואר אלקטרוני. בנוסף לצורות הפרסום המסורתיות הללו, עיצוב ובניית אתרי אינטרנט לעסקים הפכו לכלי חשוב לביסוס זהות מותג וכן להעברת תנועה חזרה לחנויות פיזיות שבהן לקוחות פוטנציאליים יכולים לחוות את מה שיש לך להציע ממקור ראשון.

לסיכום

אם אתם מחפשים חברה מקצועית לבניית אתרים באזור חיפה, אין ספק שהגעתם למקום הנכון. חברת StudiOne תשמח לייעץ לכם ולהתאים לכם אתר עסקי שייתן מענה על כל צרכי העסק שלכם.

אנו ממליצים לכם להתרשם מאתרים שנבנו במערכת וורדפרס ולוודא שהם אכן מתאימים לכם מבחינת הנראות והשימוש. לרוב העסקים בניית אתר עסקי על מערכת זו היא מומלצת ועונה על הצרכים באופן טוב מאוד, ולכן המלצתנו היא לבנות אתר עסקי על מערכת וורדפרס.  


אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

One comment

כתוב תגובה

דילוג לתוכן