צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה – תוכן עניינים

מבוא

בניית דפי נחיתה שעובדים – איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר? איך יודעים שדף הנחיתה שלכם הוא אפקטיבי ובאמת יביא לכם לקוחות חדשים? . כדאי לכם לבנות דף נחיתה בעזרת מקצוענים שמתמחים בכך, על כל אלו ועוד קצת תוכלו לקרוא במאמר זה.

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא עמוד מכירה או עמוד שמציע שירות מסוים וספציפי, ומטרתו היא לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי ללחוץ על הקישור ולרכוש את המוצר או השירות או במקרים אחרים להשאיר פרטים להתעניינות, הרשמה או קבלה של הטבה כלשהי מבית העסק.

בניית דפי נחיתה צריכה להיות באופן כזה שהלקוח יסתקרן ויתחבר אליו, וכדי לא להבריח אותו יש לשמור על כללי כתיבה ברורים ומדויקים ולאפיין את קהל היעד שלכם כך שהתוכן יותאם אליו באופן מדויק. דף הנחיתה כולל גם כמובן הנעה לפעולה שיכולה להופיע יותר מפעם אחת, בהתאם לאורך הדף.

בניית דף נחיתה איכותי ואפקטיבי – כללי הזהב

היום, אולי יותר מתמיד, בתי עסק רבים משמשים בדפי נחיתה למכירת שירותים שונים ומגוונים או למתן מתנות והטבות ללקוחותיהם.

בניית דפי נחיתה טובה שגורמת לקוראים להתעניין ולהשאיר פרטים ואף לרכוש, לא תמיד מספיק להשתמש בתבניות סטנדרטיות קיימות המוצעות לבעלי עסקים. תבניות קיימות אומנם זולות יותר ולא מאלצות אתכם בניית דף נחיתה מאפס, אולם הן לא תמיד מתחשבות בצרכי העסק ובאפיון קהל היעד שלו, מה שיכול בהחלט לפספס את המטרה מבחינתכם.

נושא חשוב נוסף שיש לשים עליו דגש בבחירת תבנית מתאימה הוא התבססות על תבנית טקסט ולא על תבנית תמונה. הסיבה לכך היא שבתבניות של דפי נחיתה הבנויים מקובץ תמונה הרובוטים הסורקים של גוגל, שנותנים דירוג וציון לאיכות המודעות הפרסום בגוגל אדוורדס, לא יכולים לסרוק תבנית תמונה. לכן, העדיפות היא לתבנית טקסט שניתנת לסריקה, ובזכות זאת עשויה לתת לבעל העסק אפשרות לציון גבוה יותר ולרלוונטיות מבחינת גוגל.

כל המאפיינים של דף נחיתה מנצח

ולשאלת השאלות, על מה אסור לוותר בדף נחיתה? אחד הפרמטרים החשובים ביותר בעת בניית דף נחיתה מוצלח הוא הכותרות שצריכות להיות מדויקות וממוקדות למטרה שאותה תרצו להשיג. 

הכותרת הראשית היא השורה הראשונה שהלקוח יקרא בדף הנחיתה ולכן, כדאי שהיא תתפוס את העין ותשכנע את הלקוח להישאר בדף ולהמשיך לקרוא. כותרת טובה תשכנע את הקורא להמשיך ולקרוא, וכותרת שאינה מדויקת מספיק תגרום לו לברוח מהדף שלכם.

בניית דפי נחיתה

גם לכותרות המשניות יש תפקיד חשוב לא פחות בתהליך בניית דפי נחיתה מקצועי, כיוון שיש קוראים שמעדיפים לרפרף ולא לקרוא את כל הדף אלא להתמקד בכותרות בלבד, ולכן רצוי למקד את המסר שתרצו להעביר בכל כותרת באופן מושלם.

בכדי לעשות זאת, עליכם להגדיר את קהל היעד שלכם ולבנות את התוכן כך שיהיה מותאם ומכוון באופן ספציפי לקהל שאליו אתם מכוונים.

בנוסף לכך, המלצות ופידבקים חיוביים מלקוחות מרוצים בהחלט עשויים לעזור לקהל שלכם להשתכנע ולרכוש את השירות אותו אתם מציעים. תוכלו לשלב המלצות בכתב של לקוחות מתוך הרשתות החברתיות, לצרף קליפים קצרים וסרטוני המלצה מלקוחות ותגובות של לקוחות למוצר שלכם.

על מה לוותר בדף נחיתה?

סביר להניח שיש לכם הרבה מה לספר על העסק שלכם, על המוצר או השירות שאתם מציעים ותוכלו למלא דפים רבים במלל ובהסברים משכנעים. אולם היום, אולי יותר מתמיד, למרבית האנשים אין סבלנות וחשק לקרוא מלל ארוך.

לכן, כדאי לוותר על הסברים ארוכים ומשכנעים ולמקד את המסר אותו תרצו להעביר ללקוחות שלכם, להדגיש את התועלות של המוצר שלכם, לספר להם מה הם הולכים להרוויח ממנו וכמה הוא יעיל עבורם. אתם לא רוצים להתיש ולעייף את הלקוחות שלכם, אתם רוצים להניע אותם לפעולה ולכן ותרו על סיפורים ארוכים והתמקדו במסרים ברורים וחדים.

לסיכום

בניית דפי נחיתה יעיל ואפקטיבי הוא כזה המשלב טקסט ממוקד ומניע לפעולה ומתאפיין בכותרות מדויקות ומושכות את העין. כדי להשיג את התוצאה המקסימלית, כדאי לאפיין את קהל היעד שלכם ולהתאים את הכתוב לקהל. אין ספק כי זו משימה מאתגרת ולא תמיד פשוטה ולתוצאה מקסימלית יש צורך לעיתים להיעזר בחברות המתמחות בבניה ובעיצוב של דפי נחיתה ואפיון שפת מותג.

שתף ברשתות החברתיות

One comment

כתוב תגובה

דילוג לתוכן