צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין – תוכן עניינים

עריכת דין הוא אחד המקצועות החשובים ביותר בחברה שלנו. עורכי הדין, נלחמים למען הצדק ומגנים על זכויותינו. מדובר בעבודה קשה הכרוכה בהשקעה של שעות רבות על עבודת ניירת; שעות של הכנה לעמידה בפני שופטת/ת וכן, שעות של עבודה ישירה מול לקוחות.

עורך דין כמובן, לא יצליח לשלב גם את העיסוק בקידום העסק שלו, תוך העומס הגדול בשגרת העבודה, ולכן חשוב לפנות לאנשי מקצוע שיסייעו בכך. להלן כל מה שחשוב לדעת על בניית אתרים לעורכי דין. 

עיצוב אתר לעורכי דין 

אתרי אינטרנט לעורכי דין המעוצבים היטב, יהוו פקטור משמעותי ראשון שיגרום ללקוחות הפוטנציאליים שלכם לבחור אם להישאר בהם או לעבור הלאה. האתרים שלכם, יהיו אלו שיגרמו לחיבור הראשון ביניכם, עורכי הדין, לבין הלקוחות העתידיים שלכם.

להלן מספר פרמטרים חשובים שיש לתת עליהם את הדעת בעת עיצוב אתר:

  • בין אם אתם בוחרים להקים אתר בעצמכם, ובין אם אתם פונים לאיש או אשת מקצוע שיערכו בניית אתרים לעורכי דין עבורכם, תוכלו לבדוק אתרי אינטרנט של מתחרים על מנת לקבל מושג, רעיונות וכיוון לאתר שלכם. 
  • מומלץ שכבר יהיה לכם מיתוג עסקי לעורכי דין שהוא מוכן או שתערכו אחד כזה, כדי שכבר תהיה לכם שפה ויזואלית ועצמית ייחודית למותג שלכם.
  • הוסיפו לאתר תמונות שיכולות להעביר מסרים, את תפיסת העולם שלכם וכן, להדגים מקרים בהם עסקתם או בהם אתם שואפים לעסוק. כמות התמונות צריכה להיות מתונה על מנת שלא תיווצר תחושת מחנק ו"בלגן" שיכולים לעורר רצון לצאת מהאתר שלכם ולא להצליח להבין עליכם כלום. 
  • כמו כן, חשוב שתבדקו שאין באתר שלכם קישורים "מתים" ושהניווט בו אינטואיטיבי למשתמשים.
  • בנוגע לבחירת גופן מתאים, בחירה בגופן מקצועי כמו Arial Black לטקסט באתר תהיה מעולה. לעומת זאת, לא מומלץ להשתמש בגופן Comic Sans לכותרות. 
  • דבר נוסף, הוא לבחור בכלי איכותי, פשוט יחסית אך כזה שיכיל מספיק פונקציות לבנייה של אתר נעים, קליל ונוח לשימוש. שימוש במערכת "וורדפרס" להקמת אתר יכולה מאוד להקל עליכם. "וורדפרס" היא בעצם מערכת המשמשת עבור בניית אתרים לעורכי דין. היא בעלת קוד פתוח, המאפשרת בעצם, להוסיף על הקיים מה שתרצו.
  • לבסוף, אל תשכחו לשלב את פרטי ההתקשרות עמכם באופן נגיש וברור, בכל עמוד באתר האינטרנט שלכם. 

לחצו כאן למידע נוסף אודות היתרונות של בניית אתרים לעורכי דין. 

קידום אתרים לעורכי דין

קידום האתר הוא הכרחי לכל מי שמעוניין שאתר האינטרנט שלו יגיע ללקוחות פוטנציאליים. בניית אתרים לעורכי דין אשר אינם מקודמים אחר כך, פשוט יישארו מאחור והסיכוי שמישהו ייחשף אליהם הוא קלוש. מרבית בעלי העסקים, וביניהם גם עורכי הדין העצמאיים שמעוניינים לקדם את העסק שלהם, לא מבינים מספיק בכללי ה-SEO המשמשים לקידום אתרים.

עמידה קפדנית ושוטפת לאורך זמן בכללים אלו, מביאה לאופטימיזציה למנועי החיפוש. ניתן לבחור בקידום ממומן או אורגני, או כמובן לשלב בין השיטות לצורך הגדלת החשיפה של האתר שלכם, בקרב הלקוחות הפוטנציאליים. 

יצירת תוכן רלוונטי ומעניין

עם סיום בניית אתרים לעורכי דין, קידום ושיווק באמצעות תוכן שנותן ערך לגולשים, הוא מרכיב קריטי בתהליך קידום אתרים, שכן הוא יוצר מצב בו הכניסה האורגנית לאתר גדלה. כיוון שהאינטרנט מוצף בתוכן על נושאים שונים, עורכי דין חייבים לעבוד קשה במיוחד וליצור תוכן ייחודי שיבדיל בינם לבין המתחרים שלהם.

ניתן לכתוב מאמרים הכוללים טיפים ועצות מועילות על נושאים משפטיים והתמודדות עם מצבים שונים שמצריכים ייעוץ משפטי, עובדות ונתונים מעניינים, או אפילו מאמרים הומוריסטיים או מעוררי מחשבה. על ידי אספקת תוכן שהוא גם שימושי וגם משעשע, בעלי אתרים יכולים לעודד גולשים לחזור לאתר ולתפוס אתכם כבעלי ידע מהימן. 

המלצות של לקוחות מרוצים

בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין הכוללים המלצות חיוביות מפי לקוחות מרוצים, סביר להניח שיובילו רבים להתעניין בעסק. המלצות אלו מהוות דרך מהירה, נוחה וקלה עבור הלקוחות שלכם, להיחשף לאופן בו לקוחות קודמים שלכם חוו את השירות שאתם מציעים.

אתר הכולל מספיק המלצות טובות, יוכל לתת ביטחון לאנשים חדשים לפנות אליכם. כמו כן, ההמלצות בהחלט יוכלו לסייע לכם להתבלט על פני המתחרים שלכם. ניתן להכניס לאתר המלצות כתובות או סרטוני המלצות. אפשרויות אלה יכולות להתאים, אם תשתמשו בהן נכון. על ההמלצות להיות אותנטיות ומהימנות, מנוסחות בבהירות, בקצרה ובנועם. 

שיווק ברשתות החברתיות 

מדיה חברתית היא דרך מצוינת ליצור אינטראקציה עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים, במטרה לקדם את העסק שלכם. ככל שתתקשרו עם יותר אנשים ברשתות החברתיות, כך יותר אנשים יכירו אתכם, יבינו עד כמה אתם בקיאים בתחום בו אתם עוסקים, יכירו את ההצלחות שלכם וההישגים וחשוב מכל, יוכלו לקבל הצצה למי שאתם כבני אדם.

שיווק ברשתות החברתיות יכול ליצור ביטחון של ממש בפנייה אליכם, לעורר סקרנות בכל ובמה שאתם עושים ולהכניס אתכם לתודעת הציבור. כמו כן, שיווק ברשתות חברתיות מגדיל את הסיכוי ליצירת הזדמנויות ושיתופי פעולה שיובילו לפיתוח עסקי

לסיכום

אנו מקווים שמאמר זה נתן לכם מידע על האופן בו תוכלו לקדם אתרים של עורכי דין או דף נחיתה לעורכי דין. הקדישו מחשבה על עיצוב האתר, התוכן בו וכמובן אל תוותרו גם על קידום ברשתות החברתיות על מנת להגדיל את הנוכחות המקוונת שלכם ולהגיע לכמה שיותר לקוחות. תוכלו לעיין במאמרים נוספים שלנו, העוסקים בסוגים שונים של אתרים עסקיים ואסטרטגיות שיווק. 

בניית אתרים לעורכי דין שאלות נפוצות

איך לבחור חברה לבניית אתרים?

בכדי לבחור חברה של בניית אתרים לעורכי דין שנכונה לכם ומספקת תוצאה מדויקת, כדאי לעקוב אחר שלושה חוקי ברזל:

  1. תיק עבודות – הציצו בתיק העבודות של החברה. חברה שמכבדת את עצמה תציג רשימה ארוכה של אתרים מעוצבים ומאופיינים היטב, הכוללים קופי חד המייחד אותו מיתר האתרים בשוק. אהבתם את מה שאתם רואים? מצוין!
  2. זמינות ואמינות – בעולם בניית האתרים חברות רבות נוטות להתעכב ולספק אתרים מוכנים לאחר חודשים ואפילו שנים. בכדי להימנע מעיכובים מיותרים, ודאו כי החברה מציעה דד-ליין לאספקת האתר ומתחייבת אליו בכל מחיר. אם אינכם בטוחים, תמיד ניתן לבקש המלצות ולהיוועץ בלקוחות העבר ליתר ביטחון.
  3. מחירים – מחירי אתרים נעים כיום בין 5,000 ל- 20,000 ש"ח ויותר, לכן כדאי ואף מומלץ לעשות סקר שוק ולבחור את המחיר ההוגן ביותר.

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן