צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים בסביון

בניית אתרים בסביון – תוכן עניינים

מבוא

לפני שמחליטים אם לפתוח בתהליך בניית אתרים בסביון של אתר חדש לעסק או לחדש ולעדכן את האתר הקיים, חשוב לעשות בדיקה מקיפה על התהליך שאותו אתם עוברים מול חברה שתבנה לכם את האתר החדש שלכם. 

כדי לדעת במה להתמקד, ריכזנו כאן כל מה שחשוב לדעת על תהליך של בניית אתר עסקי. לכן, אם אתם מחפשים חברה שמתמקצעת בנושא בניית אתרים בסביון כדאי לכם להמשיך ולקרוא.

השלבים בתהליך בניית אתר עסקי

בניית אתר עסקי היא תהליך שלוקח זמן ותלוי בשלבים אחדים. השלב הראשון בבניית אתר הוא שלב ההיכרות, בו החברה שבחרתם לבניית האתר מבצעת עמכם שיחת היכרות, תיאום ציפיות והבנת הצרכים שלכם בעסק. השיחה מורכבת מהסבר על התהליך שאותו עוברים יחד, יד ביד, החל משלב החלום על האתר ועד לשלב הסופי שבו האתר שלכם עולה לאוויר ונחשף לגולשים רבים

בשלב שני, חברה מקצועית שמתמחה בתחום בניית אתרים בסביון מבצעת עבורכם אפיון מדויק של העסק שלכם. שלב האפיון כולל שאילת שאלות רבות וממוקדות שמסייעות לחברה לבנות עבורכם אפיון לקוח מדויק. האפיון הוא בעצם חלק משלב המיתוג של העסק שלכם ובשיתוף פעולה עמכם, נקבעים פרמטרים חשובים כגון סגנון עיצובי, שימוש בפלטת צבעים, גופנים של תוכן שבהם תשתמשו ושפת המותג שלכם. 

בניית אתרים בסביון

לאחר שלב האפיון, מבצעים מחקר ובדיקת הצרכים של הלקוח ועל סמך הדרישות והבנה עמוקה של הצרכים ממשיכים בתהליך בניית אתרים בסביון. 

בהמשך בונים את המבנה הלוגי של האתר, כלומר המבנה הבסיסי של האתר שעליו מתבססים בהמשך של בניית האתר בוורדפרס.

עיצוב ממשק המשתמש הוא חלק חשוב ביותר במהלך תהליך בניית אתרים בסביון עבור בית העסק. חשוב לשים לב שעיצוב הממשק נעשה באופן כזה שהוא מהווה נוחות מצד אחד, אך פונקציונליות מן הצד השני. חשוב לשים דגש על כל פרט ופרט במהלך תכנון ועיצוב הממשק כדי לאפשר לגולשים גלישה נוחה ופשוטה באתר ויחד עם זאת גם אפשרות של שליטה בניהול האתר מן העבר השני.

בשלב המוקאפ, המטרה היא לקבל פידבק מבעלי העסק, באמצעות העלאת סקיצות עיצוביות שונות לאתר העסקי שלכם כדי לדמות את האתר ואת תצורתו כמעט באופן מלא. כמובן ששלב זה נועד כדי לאפשר תיקונים ושיפורים בהתאם לרצונו ולבקשותיו של הלקוח ולשפר או לייעל את דפי האתר בהתאם.

כדי לוודא שהאתר מותאם לכל פלטפורמות הגלישה, יש לבצע בניית אתרים בסביון שהם רספונסיבים. היום, מרבית הגולשים משתמשים באופן תדיר במכשיר הטלפון הנייד לצורך גלישה באתרים שונים ולביצוע פעולות כגון רכישה, הצטרפות לשירותים מסוימים ועוד. לכן, כאשר אתם בונים אתר עסקי, דאגו לוודא כי החברה שבונה אותו עבורכם מתאימה את הגלישה לכל הפלטפורמות השונות ולא רק למחשב נייד. התאמת הגלישה למכשיר טלפון נייד וטאבלט מאפשרת לאתר שלכם להשיג יותר חשיפה במנועי החיפוש של גוגל וכך גם יותר תנועה בתוכו.

בניית אתרים בסביון

לאחר שהושלמה בניית האתר, יש לבצע בדיקת QA וזאת כדי לוודא שאכן כל התפריטים והכפתורים עובדים באופן תקין, ללא שגיאות לפני שמעלים את האתר לאוויר. 

הדרכה והסברים

השלב האחרון לאחר השלמה של בניית האתר שלכם, הוא הסבר מקיף על תפעול האתר העסקי שלכם, והדרך שבה תוכלו לעדכן אותו ולשלוט עליו בצורה הקלה ביותר והנוחה ביותר.

אם תחליטו לנהל את האתר בעצמכם או שתחליטו לשכור מנהל אתר לשם כך, חשוב שתקבלו בעצמכם את ההדרכה וההסברים על האתר שלכם מהחברה שבנתה אותו עבורכם. חשוב שתדעו, שברוב המקרים אין צורך בידע מוקדם כדי לדעת ולשלוט באתר שלכם באופן מושלם. 

אחרי שעברנו יחד על כל השלבים של בניית האתר, ניתן לומר שאפשר לצאת לדרך. האתר שלכם מוכן ועלה לאוויר, ומה שנותר לכם הוא לפרסם את כתובת האתר ולאפשר לגולשים רבים ככל האפשר להתרשם ממנו ואף להמליץ לאחרים לבקר באתרכם. ככל שהאתר שלכם הוא מדויק יותר ומרשים יותר, כך ירצו הגולשים להישאר בו זמן רב יותר ולהשתמש בשירותיו. 

לסיכום

אם אתם מתלבטים או לא בטוחים לגבי סוג האתר העסקי שאתם זקוקים לו (אתר תדמית, אתר חנות וירטואלית, אתר קטלוג וכדומה) כדי לקדם את העסק שלכם, נשמח לייעץ ולסייע לכם בבחירה הנכונה. ההתמחות שלנו היא בניית אתרים בסביון ובעיצובם המדויק לפי דרישת הלקוח מאפשרת לכם להתרשם בקלות ממגוון הלקוחות המרוצים שלנו ולהחליט בעצמכם איזה סוג אתר מתאים לעסק שלכם.

השלב הבא עם סיום בניית ופרסום האתר, הוא קידום אתרים אורגני וממומן.


אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן