צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים למוסדות

בניית אתרים למוסדות – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים למוסדות שונה בתכלית מאתר המיועד לקדם עסק נטו. בניית אתר עבור מוסד חינוכי, יכלול אלמנטים שונים שלא בהכרח יהיו זמינים או הכרחיים באתר עסקי תדמיתי. מאמר זה ידון בעקרונות שחשוב להתייחס אליהם, בעת תהליך עיצוב אתרים למוסדות באופן ספציפי.

זהה את המטרה העיקרית של האתר

זיהוי ואפיון המטרה העיקרית של האתר היא קריטית, שכן היא תהיה זו שתנחה אתכם לאורך כל תהליך החשיבה על אופן עיצוב ובניית האתר. באמצעות הגדרה של המטרה המרכזית של האתר, תוכלו לקבוע איזה תוכן חשוב להכניס לאתר ואיך לשלב אותו בתוך הארכיטקטורה של האתר. באופן כללי, אנו ממליצים על הגדרת שתי מטרות עיקריות לאתר של מוסדות:

  • האחת, תהיה לספק מידע על המוסד עצמו (כלומר, מה ייעודו וחזונו, אלו שירותים ותוכניות המוסד מציע)
  • השנייה, תהיה לספק את כל המידע הנדרש לאינטרקציה ויצירת קשר (עבור לקוחות פוטנציאליים בכלל וניהול אתרים למוסדות בפרט) 

גלה אלו אלמנטים הם המפתח לאתר

  • מהי המשימה המוצהרת של אותו מוסד? 
  • מה הם היו רוצים להשיג באמצעות אתר האינטרנט שלהם?
  • איך הם התפתחו לאורך השנים והאם המטרות והערכים שלהם ברורים לכם?
  • מהם ההישגים הגדולים ביותר שלהם כד כה. אם מדובר במוסד לימודים למשל, מהם ההישגים שלהם מבחינת השפעתם על תלמידים, על חברי קהילה ועל החברה בכלל, הישגים הקשורים לרווחים כספיים או הישגים נוספים, ואיך כל אלו עיצבו את מי שהם היום. 
  • לאן המוסד שואף להגיע בעתיד?
  • אלו אתגרים עומדים בפניהם? למשל, האם עומדים בפניהם אתגרי מימון, אתגרי גיוס כוח אדם?
  • מהם הקשיים העיקריים עימם מתמודד המוסד ואיך אתר האינטרנט יכול לסייע להם להתמודד עם אתגרים אלו?

אפיון קהל היעד

בניית אתרים למוסדות

מוסד לימודים למשל, נותן שירותים שונים למגוון קהלי יעד. לכל סוג של קהל (במקרה זה בעיקר הורים ותלמידים) יש ציפיות משלו בעת אינטראקציה עם אתר האינטרנט. בכדי לערוך אפיון קהלי יעד מקיף, ראשית מומלץ להתחיל ביצירה של רשימה של כל המשתמשים השונים שצפויים לגלוש באתר.

לאחר מכן, צרו רשימה של סוגי תוכן שונים שחשוב להכניס לאתר (כמו למשל, דפים, תמונות וסרטונים). לבסוף, ערכו רשימה של כל הפעולות שמשתמשי האתר יצטרכו להשתמש בהן (כמו למשל, מציאת הנחיות, קביעת פגישה ועוד).

כך בעצם תוכלו ליצור יעדים ברורים לעבודה על עיצוב חווית המשתמש באתר. 

ההבדלים בין אתר אינטרנט למוסד לבין אתר אינטרנט לעסקים

אחד ההבדלים העיקריים בין אתר אינטרנט לעסקים לבין אתר המיועד למשל, למוסדות לימוד, הוא שאתר עסקי יבנה במטרה למשוך לקוחות ולבצע מכירות. אתר מוסדי, להבדיל, נותן שירות לצוות עובדים ולסטודנטים. הוא אמור לאפשר להם לעבוד בנוחות ובקלות באופן יעיל ביותר.

האתר שאתם בונים למוסד חייב לשקף את ההבדלים הללו על מנת לאפשר לו להצליח לממש את ייעודו. בשורה התחתונה, על מנת להפוך את אתר האינטרנט של המוסד להצלחה אתם חייבים להיות מסוגלים להבין את הצרכים של המשמשים שלהם – ביניהם אנשי הצוות והתלמידים גם יחד.

לסיכום

אנו יכולים לספק לכם אתר אינטרנט אשר יתאים במדויק לתדמית המותג שלכם. האתר שנבנה לכם יציג את החוזקות הייחודיות לכם וייתן מענה מדויק ללקוחות שלכם. אנו משתמשים בטכנולוגיה מודרנית ונלהבים להעניק לכם את השירות הטוב ביותר במחירים נוחים והוגנים. 

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן