צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לבתי מלון

בניית אתרים לבתי מלון – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים לבתי מלון ככלי שיווקי יעיל, אשר מניע תנועה ומסייע למקם את בתי המלון במקומות הגבוהים במנועי החיפוש, היא חיונית וכיום אפילו הכרחית.

אתרי האינטרנט מהווים את המפגש הראשון של לקוחות עם בית המלון, בו הם יכולים להתרשם ממנו ולהחליט אם להתארח בו. במאמר זה נסקור מספר מרכיבים עיקריים שיש להתייחס אליהם בעת עיצוב אתרים לבתי מלון. 

קידום האתר באמצעות תוכן

אחת הדרכים היעילות ביותר להגדיל את תנועת המבקרים באתר, היא באמצעות שימוש במילות מפתח. תוכן איכותי עם ערך מוסף בונה אמון בין עסק ללקוחות פוטנציאליים. בנוסף, חשוב להקפיד להשתמש במילות מפתח בטקסטים באופן מדויק ונכון. 

מילות מפתח שמשלבים תוך תהליך בניית אתרים לבתי מלון הן מילים או ביטויים אותם אנשים מחפשים במנועי החיפוש. ככל שתקפידו על שילוב מילות מפתח עפ"י הכללים, כך דירוג האתר יכול לעלות משמעותית בתוצאות החיפוש. התוכן באתר, כמובן צריך להיות רלוונטי למילות המפתח. הקפידו להזין באתר תוכן עשיר, כמו למשל, תיאור השירותים המוצעים במלון, תמונות של הנכס או של חדרי המלון, ביקורות והמלצות של אורחים קודמים ועוד. 

ניווט באתר

הרבה מתהליך בניית אתרים לבתי מלון מתמקד בשלבי הניווט וחוויית המשתמש של הלקוחות. הניווט של המשתמשים באתר חייב להיות נוח, פשוט וקל לשימוש, על מנת שהמבקרים בו יוכלו למצוא בקלות את מה שמחפשים. תוכלו להשתמש בתפריטים נפתחים או בדרכים אחרות על מנת למנוע ממשתמשים ללכת לאיבוד. סרגל הניווט צריך להיות קל לשימוש כך שאנשים ידעו היכן הם יכולים להשיג את מה שהם צריכים מהאתר שלכם במהירות, מבלי לקרוא הרבה טקסט או לחפש מידע במקום אחר. 

מהירות טעינה

לדרך בה אתם מעצבים את האתר שלכם, יכולה להיות השפעה עצומה על מהירות הטעינה של העמודים בו. לאור זאת, בעת הוספה של תמונות וסרטונים, מומלץ להימנע מהעלאה של תוכן ויזואלי כבד שיאט לכם את אתר האינטרנט. ווידג'טים של צד שלישי, כמו למשל, כפתורי מדיה חברתית, אינם מוסיפים משקל רב לאתר לכן תוכלו כמובן להשתמש בהם. 

צ'אט "לייב"

צ'אט "לייב", הוא דרך מצוינת לשפר את חווית הלקוח ולהגדיל את המכירות, במיוחד כאשר מדובר בתהליך של בניית אתרים לבתי מלון שפעמים רבות צריכים להציע ללקוחות שלהם תקשורת בורה ומהירה מהרגע הראשון. אתרים שמציעים את האפשרות לצ'אט "לייב" באתר האינטרנט שלהם, מציעים ללקוחות אינטראקציה בזמן אמת כך שרמת האמון של המשתמשים כלפי בית המלון עולה משמעותית. 

בנוסף, צ'אט "לייב יכול לתת לכם את ההזדמנות להבין בקלות ובמהירות באילו סוגים של תקלות נתקלים משתמשים. כך תוכלו לעקוב אחר פניות משתמשים ממש בזמן אמת ולערוך שיפורים בהתאם. כמו כן, צ'אט "לייב", יעיל במיוחד כשעולות שאלות לגבי מוצרים או שירותים. עם תוכנת צ'אט כמו Olark או Drift, לקוחות פוטנציאליים יקבלו מענה מהיר במיוחד. 

עיצוב רספונסיבי וידידותי למובייל

בניית אתרים לבתי מלון

בניית אתרים לבתי מלון חייבת להיות עם עיצוב ידידותי למשתמש וכן, מושך מבחינה חזותית. כמו כן, לאור העלייה ההולכת וגוברת בשימוש במובייל,

מומלץ שהאתר מתאים לשימוש גם במכשירים סלולריים. מדובר במרכיב חיוני להצלחה של עסקים. 

הדרך הטובה ביותר ליישם זאת, היא באמצעות  HTML5 ו-CSS3, שכן שניהם גמישים מספיק כדי להתאים את עצמם לפי גדלי מסך שונים. הקפידו לוודא שהאתר נראה טוב בכל המכשירים, כך שהמשתמשים לא יצטרכו לגלול הצידה, לקרב או להרחיק את המסך בעת צפייה בכל עמודי האתר. 

לסיכום

בניית אתרים לבתי מלון היא חשובה כי האתר מהווה המפגש הראשוני של לקוחות פוטנציאליים עם המלון. ודאו שהאתר מעוצב באופן מרשים ומושך; הזינו בו תוכן מדויק ורלוונטי שכולל את כל השירותים שמציע המלון; הוסיפו אפשרות לצ'אט "לייב" וכמובן אל תשכחו להכניס את פרטי יצירת הקשר עמכם. לסיכום

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן