צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתר אינטרנט

בניית אתר אינטרנט – תוכן עניינים

בניית אתר אינטרנט, תהליך בניית אתר אינטרנט בעידן של היום.

מהי בניית אתרים בכלל?

בניית אתר אינטרנט כוללת את האפיון, התכנות, העיצוב והכתיבה של כל המידע הרלוונטי לחברה שלכם. אתם מספקים את המידע, ואנו מאפיינים אותו בהתאם לרקע שלנו בעולמות הדיגיטל והשיווק. בהתאם לכך, המסקנות שלנו מביאות ליצירה של אתר מהמם ומותאם, שפונה אל קהל היעד שלכם ו"מדבר" בשפה הייחודית שלו.

בניית אתר אינטרנט

בניית אתרים לעסקים אצלנו מעולם לא הייתה פשוטה יותר. מערכת וורדפרס היא המערכת הפופולרית והטובה ביותר כיום, ואנו החברה היחידה במדינה שבוחרים לעבוד עם מערך עיצוב האם שלה,

Gutenberg, ועל ידי כך להביא לרמת SEO גבוהה ולמהירות שיא.

בניית ועיצוב אתר

בניית אתר אינטרנט מספק ללקוחות שלכם ביטחון וגורם להם להרגיש שיש להם על מי לסמוך. הוא מאפשר להם לקבל הצצה אמיתית למותג, ללמוד אודותיו וגם להתאהב בו.

אתר איכותי אף מאפשר למכור מוצרים דרכו ישירות ללקוחות, מה שמעודד אותם לבצע רכישה בקליק מבלי לצאת מהבית. בניית אתרים בוורדפרס הופכת את בית העסק מחברה פשוטה למותג ידוע, שחשוף לקהלים בכל העולם והסיכויים שלו לגעת בלקוחות הנכונים עולים פי כמה מונים.

אנשים מתעלמים מעיצוב שמתעלם מאנשים

פרנק צ'ימריו

איך בונים אתר?

נחלק את התהליך לשלבים:

1

אפיון אתר

הבנת צורכי החברה והגדרת החזון שלה, ערכי הליבה שלה ואמונותיה. הבנת קהלי היעד העיקריים של החברה והגדרת הרצונות והחלומות, החולשות והפחדים שלהם. איתור של ההרגלים, התחביבים והצורה שבה הלקוחות מעדיפים שידברו איתם ויפנו אליהם ופיתוח אסטרטגיה שמטרתה הסופית היא הנעה לפעולה.

2

תכנות אתר

בניית האתר עצמו: רכישת אחסון ותעודות אבטחה, קניית הדומיין ובניית התשתית של האתר, עליהם יתלבשו הכתב והעיצוב. כל תשתית שונה מקודמתה ונתפרת לפי הרצונות והחזון הספציפיים של החברה, ובהתאם לצרכים של קהלי היעד.

3

קופיריטינג ועריכה לשונית

כתיבת התוכן, שלימים גם תקבע את העיצוב והמיקומים של כל חלק וחלק באתר. הקופי הוא חשוב מאוד משום שזו הדרך שלכם פיזית "לדבר" עם קהלי היעד דרך הדיגיטל, ולספק להם הצצה אליכם כמותג שלא רק מתאים לצרכים שלהם, אלא גם מבין אותם בתור בני אדם. חשוב שהתכנים יקסימו וירשימו את הלקוחות, יספקו להם מידע וערך מוסף המעוררים בהם רגש, ובסופו של דבר יספקו להם די משוב חיובי במטרה להניע לפעולה.

4

עיצוב אתר אינטנרט

מהלך העיצוב של כל דף ודף באתר כך שיהיה מותאם, אינטרקטיבי ותופס את העין. העיצוב משתנה בהתאם לסוג קהל היעד והתוכן הכתוב, ונעשה בהתאם לצבעוניות של החברה.

5

בקרה ואופטימיזציה

לאחר סיום תהליך בניית האתר, אנו מוודאים שכל פסיק ונקודה במקום שהתהליכים שאפיינו אכן מביאים לתוצאות הרצויות וכי האתר מביא ליצירה של לידים ולאישור מצד החברה.

6

קידום האתר ברשת

בסופו של יום, גם האתר היפה והמותאם ביותר בעולם יהיה חבוי ממשתמשים ללא שיווק איכותי. תהליך השיווק מסייע לשים את האתר על המפה הדיגיטלית, ולגרום לגוגל ולרשתות החברתיות לקדם אותו במעלה סולם החשיפה הדיגיטלית.

בניית אתר אפקטיבית

בניית אתר אינטרנט מושקע, המקושר היטב לדפים עסקיים ופעילים ברשתות החברתיות, המפקיד לפרסם תכנים פנימיים וחיצוניים על בסיס קבוע ולספק תשובות מהירות ואינפורמטיביות ללקוחותיו, הוא אתר שיקודם גבוה ברשת ועל ידי כך יזכה לפניות חמות ורבות יותר.

אנחנו ב- StudiOne מתחייבים לבנייה של אתר איכותי, המאופיין היטב מכל כיוון וכולל את כל הפיצ'רים, התכנים והעיצובים העדכניים והנכונים ביותר עבור המותג שלך.

שאלות נפוצות – בניית אתר אינטרנט

איך לבחור חברה לבניית אתרים?

בכדי לבחור חברה לבניית אתרים שנכונה לכם ומספקת תוצאה מדויקת, כדאי לעקוב אחר שלושה חוקי ברזל:

  1. תיק עבודות – הציצו בתיק העבודות של החברה. חברה שמכבדת את עצמה תציג רשימה ארוכה של אתרים מעוצבים ומאופיינים היטב, הכוללים קופי חד המייחד אותו מיתר האתרים בשוק. אהבתם את מה שאתם רואים? מצוין!
  2. זמינות ואמינות – בעולם בניית האתרים חברות רבות נוטות להתעכב ולספק אתרים מוכנים לאחר חודשים ואפילו שנים. בכדי להימנע מעיכובים מיותרים, ודאו כי החברה מציעה דד-ליין לאספקת האתר ומתחייבת אליו בכל מחיר. אם אינכם בטוחים, תמיד ניתן לבקש המלצות ולהיוועץ בלקוחות העבר ליתר ביטחון.
  3. מחירים – מחירי אתרים נעים כיום בין 5,000 ל- 20,000 ש"ח ויותר, לכן כדאי ואף מומלץ לעשות סקר שוק ולבחור את המחיר ההוגן ביותר.
כמה עולה בניית אתר אינטרנט?

בניית אתר אינטרנט משתנה ונעה פחות או יותר בין 10,000 ל- 100,000 ש"ח. 

המחיר של חנויות אינטרנטיות הוא לרוב גבוה יותר משל אתרי תדמית, וקיימות תוספות ואפשרויות רבות שעשויות להשפיע על המחיר הסופי.

מהו התהליך של בניית אתר?

פיתוח אתר אינטרנט ראשיתו באפיון צורכי בעל האתר, והשפה האישית של קהל היעד שעתיד לגלוש בו.

עם סיום תהליך אפיון האתר, ניגשים למלאכת תכנות האתר עצמו. 

עם סיום תהליך הבנייה של תשתית האתר, הקופירייטר נכנס לפעולה ומתחיל לכתוב את כל התכנים של האתר: דף הבית ודפי השירות, אודות, מוצרים, מאמרים ועוד ועוד. תכנים אלו כוללים שפה אישית ופרסונה המייחדת את האתר והופכת אותו למותג בפני עצמו.

תכנים אלו מועברים לגרפיקאי, ובאמצעות השפה הייחודית הוא לומד כיצד לבנות לאתר צבעוניות ועיצוב אישי, הממחישים את האישיות המיוחדת שלו בעיני קהל היעד.

לאחר הזנת העיצוב והתכנים באתר, אתר האינטרנט שלכם מוכן לשימוש ומוצג ברשת האינטרנט הגדולה לעיני כל.

תוך כמה זמן האתר יהיה מוכן?

משך ההקמה של כל אתר ואתר משתנה בהתאם לגודלו וכמות התכנות והפעולות שיש לבצע בכדי ליהנות מאתר מדויק ומושלם, עבורכם ועבור קהל היעד כאחד.

משך הפיתוח והבנייה של אתר ממוצע נע בין שלושה חודשים ועד לחצי שנה.

למה לבנות אתר עם חברת סטודיו ואן?

חברת סטודיו ואן מתמחה באפיון, תכנות ועיצוב של אתרים ודפי נחיתה יוצאי דופן, המעבירים לקהלי היעד מסרים זכירים שמעודדים אותם לשוב אל האתר, וליהנות מחוויית המשתמש האופטימלית והמידע האיכותי שיש לו להציע.

אנו מתחייבים לספק לכל לקוח ולקוח אתר המשדר את חזון החברה מחד, ומאידך פונה ללקוחות בשפה שבה הם מדברים, ועל ידי כך מתעלה על כל המתחרים.

ממליצים להציץ בתיק העבודות שלנו להתרשמות. 

שתף ברשתות החברתיות

2 תגובות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן