צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לאמנים

בניית אתרים לאמנים – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים לאמנים שעוסקים בלספר סיפורים, הוא תהליך מלא תשוקה ויצירתיות. אמנים ישראלים עכשוויים משתמשים במדיום שלהם כדי לספר סיפורים בדרכים ייחודיות המעשירות את חיינו ומאתגרות אותנו לחשוב אחרת. כשאתה אמן, יש לך הזדמנות לחלוק את הסיפור שלך עם אנשים בכל העולם – אבל איך מתחילים? איך אתה מוציא את האמנות שלך לעולם? אתר אינטרנט הוא הדרך המושלמת עבור אמנים להוציא את עבודתם בחוץ. הנה 3 סיבות לכך:

להלן 3 סיבות למה אמנים צריכים אתר אינטרנט

אם אתה אמן, אתר אינטרנט חיוני. האתר שלך הוא הפורטפוליו המגוון ביותר שלך וניתן להשתמש בו כחנות מקוונת למכירת האמנות שלך ישירות לציבור.
אתה שולט בנרטיב של מי אתה ומה אתה עושה.
אמנים מעניינים צריכים אתרי אינטרנט מכיוון שהם תיק העבודות המגוון ביותר שלהם – הם מאפשרים לאמנים לחלוק את עבודתם עם כל אחד בעולם, בכל פורמט ובכל זמן. אתרי אינטרנט נותנים לנו חופש מגבולות הקירות הפיזיים וגלריות או תערוכות שמתרחשות רק אחת לכמה זמן (אם בכלל). הם גם מאפשרים לנו הזדמנויות לטווח הגעה גדול יותר מאי פעם באמצעות פלטפורמות מדיה חברתית כמו אינסטגרם ופייסבוק; אלה מאפשרים שיתוף חברתי שעוזר להפיץ את המודעות לעבודתנו מעבר לקהילות המקומיות שלנו בלבד – לקהלים ברחבי העולם!

1. בניית אתרים לאמנים – אתה שולט בנרטיב

בניית אתרים לאמנים מאוד נפוצה כיום. זה יתרון גדול לאמנים שיש להם סיפור מבוסס ורוצים לספר אותו בדרכם שלהם, מבלי לערוך אותם על ידי מישהו אחר.

החיסרון של כתיבה בעצמך הוא שיכול להיות קשה להוריד את הסיפור בצורה הגיונית לאנשים אחרים. אולי לא חשבת על איך הכתיבה שלך תיקרא על ידי אחרים, או איך הם יפרשו אותה. אם אתה עובד עם עורך, זה יכול לגרום להם לתסכול.

2. אתר אמן הוא תיק העבודות המגוון ביותר שלך

בניית אתרים לאמנים מעניקה לך כלי מגוון שבו תוכל לפרסם את היצירות שלך, ואפילו למכור אותן. זה יכול להיות תיק עבודות, בלוג, חנות ועוד. אולי אתה לא רוצה או צריך את כל התכונות האלה, אבל טוב לדעת שיש לך אותן אם תחליט שכן.

אתר מקצועי לאמן יכול לעלות רק 100 דולר (או אפילו פחות). הכסף הזה משיג לך אתר מעוצב בהתאמה אישית עם המראה והתחושה התואמים את העבודה שלך. אם זה נשמע כמו יותר מדי כסף עכשיו, אל תדאג! יש הרבה אפשרויות שמספקות אתרים פשוטים אך רבי עוצמה לאמנים בעלויות נמוכות במיוחד – חלקן נמוכות עד $10 לחודש!

החלק הטוב ביותר הוא שאתה אפילו לא צריך לדעת איך לבצע תהליך בניית אתרים לאמנים נכון או לכתוב קוד. למעשה, ככל שאתה יותר "מתמצא בטכנולוגיה", כך קטן הסיכוי שתצליח להשיג את מה שאתה רוצה מבונה אתרים. יש כל כך הרבה אפשרויות זמינות עכשיו שמתאימות במיוחד לאמנים כמונו!

3. אתה יכול למכור את האמנות שלך באינטרנט באתר שלך

בניית אתרים לאמנים

אתה יכול למכור את האמנות שלך באינטרנט באתר שלך. יש לך קו ישיר לקונים, כך שהם תמיד יידעו היכן הם יכולים לקנות את העבודה שלך.

הקמת חנות מקוונת היא קלה:

מצא פלטפורמת מסחר אלקטרוני שמתאימה לך. יש הרבה פלטפורמות שונות בחוץ, אבל אנחנו ממליצים על וורדפרס כי זה קל לשימוש ולהגדיר, ויש לו את תמיכת הלקוחות הטובה ביותר בתעשייה.

קנה כמה מוצרים הקשורים לאמנות (כמו הדפסי קנבס) מאמזון או אטסי אם אין לך עדיין – באתרים אלה יש מבצעים נהדרים על יצירות אמנות מוכנות לשימוש אם אתה רק מתחיל! ואם כל השאר נכשל… קדימה ותתחיל ליצור משהו חדש!

עם בניית אתרים לאמנים אתה שולט בסיפור שלך ובאומנות שלך

עם אתר אינטרנט, אתה שולט בסיפור שלך ובאומנות שלך. אתה יכול לספר לעולם על האמנות שלך, מה נותן לך השראה ואיך אתה יוצר אותה. אתה יכול לשתף את הסיפור מאחורי כל יצירת אמנות שזמינה למכירה באתר שלך (או אפילו לבחור לא למכור שום דבר בכלל).

ישנן דרכים רבות שבהן אתר אינטרנט משנה את האופן שבו אנשים תופסים אמן. נוכחות באינטרנט פירושה שהאמן נחשב רציני ומקצועי – לא סתם עוד חובב עם ארון מלא בציורים שהם התכוונו להגיע כדי לנתק איפשהו. זה גם אומר שהם כנראה לוקחים את עצמם יותר ברצינות כאמן: אם הם האמינו שהעבודה שלהם שווה למכור רק באינסטגרם או בפייסבוק, אז למה לטרוח ליצור משהו קבוע?

לסיכום

לא משנה איך תחליט להשתמש באתר שלך, הנקודה העיקרית היא שתהליך בניית אתרים לאמנים נותן לך שליטה על האופן שבו אנשים רואים את העבודה שלך ומקיימים איתה אינטראקציה. זהו כלי רב עוצמה שיכול לעזור לך למכור יותר אמנות, לבנות בסיס מעריצים ואפילו לקבל יותר הופעות ועמלות.

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן