צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

עיצוב אתרים לעסקים

תגית בניית אתרים למגזר המוסדי

בניית אתרים למגזר המוסדי דורשת התייחסות למספר נקודות עיקריות:

  1. תכנון האתר – כדי לפתח אתר מוצלח עבור המגזר המוסדי, נדרש תכנון מעמיק של צורכי המוסד, ולבחון אם מטרת האתר היא היחשפות לקהילה ומתן מידע, מכר ורכש של מוצרים, בלוג או מפרט שירותים.
  2. עיצוב האתר – כדי לשפר את חוויית המשתמש, יש לפתח ממשק משתמש מקצועי ומעוצב המציג את המידע בצורה ברורה ונוחה לגלישה. יש להתחשב בצבעים ובסגנון הגרפי המתאימים לעולם המוסדי ולמשתמשים המיועדים לאתר.
  3. פיתוח האתר – נדרש לבחור בפלטפורמה המתאימה לפיתוח האתר (WordPress, Wix, וכו') ולבחור בתבנית מתאימה למגזר המוסדי.
כתיבת תוכן שיווקי

בניית אתרים למוסדות

בניית אתרים למוסדות – תוכן עניינים מבוא זהה את המטרה העיקרית של האתר גלה אלו אלמנטים הם המפתח לאתר אפיון קהל היעד ההבדלים בין אתר אינטרנט למוסד לבין אתר אינטרנט לעסקים לסיכום מבוא בניית אתרים למוסדות שונה בתכלית מאתר המיועד לקדם עסק נטו. בניית אתר עבור מוסד חינוכי, יכלול אלמנטים שונים שלא בהכרח יהיו זמינים או הכרחיים באתר עסקי תדמיתי. מאמר זה ידון בעקרונות שחשוב להתייחס אליהם, בעת תהליך עיצוב אתרים למוסדות באופן ספציפי. זהה את המטרה העיקרית של האתר זיהוי ואפיון המטרה העיקרית של האתר היא קריטית, שכן היא תהיה זו שתנחה אתכם לאורך כל תהליך החשיבה על אופן עיצוב ובניית האתר. באמצעות הגדרה של המטרה המרכזית של האתר, תוכלו לקבוע איזה תוכן חשוב להכניס לאתר ואיך לשלב אותו בתוך הארכיטקטורה של האתר. באופן כללי, אנו ממליצים על הגדרת שתי מטרות עיקריות לאתר של מוסדות: האחת, תהיה לספק מידע על המוסד עצמו (כלומר, מה ייעודו וחזונו, אלו שירותים ותוכניות…

דילוג לתוכן