צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

עיצוב אתרים לעסקים

תגית בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה (Landing Pages) היא תהליך סופר חשוב להצלחה השיווקית של העסק. איך בונים דף נחיתה?

  1. הגדרת מטרות – לפני התחלת העבודה על הדף, חשוב להגדיר במדויק את המטרות של דף הנחיתה. לדוגמה, האם המטרה היא להפנות את המשתמש לקנייה של מוצר? להירשם לעדכונים? למלא טופס פנייה או לקבל מידע נוסף על המוצר או השירות?
  2. בחירת נושא וייצור תוכן – תוכן הדף חייב להתאים למטרה של הדף ולקהל היעד. חשוב להבין את הצרכים של הקהל ולייצר שפה ש"מדברת" אתו לאורך הדף בהתאם.
  3. עיצוב – העיצוב של הדף חייב להיות מקצועי ומתאים לנושא שנבחר ולמטרת הדף. יש להשתמש בגרפיקה ובצבעים המתאימים למוצר או לשירות, ולהיעזר בעיצוב כדי להדגיש אזורים ספציפיים ולספק מידע חשוב בצורה ברורה וממוקדת.
מקדם אתרים פרילנסר

בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה – תוכן עניינים מבוא מהו דף נחיתה? בניית דף נחיתה איכותי ואפקטיבי – כללי הזהב כל המאפיינים של דף נחיתה מנצח על מה לוותר בדף נחיתה? לסיכום מבוא בניית דפי נחיתה שעובדים – איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר? איך יודעים שדף הנחיתה שלכם הוא אפקטיבי ובאמת יביא לכם לקוחות חדשים? . כדאי לכם לבנות דף נחיתה בעזרת מקצוענים שמתמחים בכך, על כל אלו ועוד קצת תוכלו לקרוא במאמר זה. מהו דף נחיתה? דף נחיתה הוא עמוד מכירה או עמוד שמציע שירות מסוים וספציפי, ומטרתו היא לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי ללחוץ על הקישור ולרכוש את המוצר או השירות או במקרים אחרים להשאיר פרטים להתעניינות, הרשמה או קבלה של הטבה כלשהי מבית העסק. בניית דפי נחיתה צריכה להיות באופן כזה שהלקוח יסתקרן ויתחבר אליו, וכדי לא להבריח אותו יש לשמור על כללי כתיבה ברורים ומדויקים ולאפיין את קהל היעד שלכם כך שהתוכן יותאם אליו באופן מדויק.…

דילוג לתוכן