צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

עיצוב אתרים לעסקים

תגית דפי נחיתה

דפי נחיתה (Landing Pages) הם חלק חשוב בכל קמפיין שיווקי או פרסום באינטרנט, ואיכותם יכולה להשפיע ישירות על תוצאות הקמפיין. הנה כמה עצות לשדרוג דפי הנחיתה שלך:

  1. עיצוב מקצועי – דף הנחיתה חייב להיות מעוצב בצורה מקצועית, מרשימה ומציאותית. העיצוב חייב להיות מתאים לסוג העסק ולקהל היעד.
  2. נקודת מבט אחת – הכניסה והניווט בתוך דפי נחיתה חייבים להיות נוחים ופשוטים, עם מסרים קולחים שמובילים את הלקוחות ישירות למערך התשלום או השארת הפרטים.
  3. כפתור עם הנעה חזקה לפעולה – ההנעה לפעולה (call-to-actions) היא הכפתור והמשפט שמזמינים את הגולש לפעולה. בהנעה לפעולה אפשר לבקש מהמשתמש להזין פרטים, לרכוש מוצר או ליצור קשר. חשוב שהנעות לפעולה יהיו בולטים, וישאירו את הגולש עם התחושה שהוא חייב לפעול ועכשיו.
מקדם אתרים פרילנסר

בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה – תוכן עניינים מבוא מהו דף נחיתה? בניית דף נחיתה איכותי ואפקטיבי – כללי הזהב כל המאפיינים של דף נחיתה מנצח על מה לוותר בדף נחיתה? לסיכום מבוא בניית דפי נחיתה שעובדים – איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר? איך יודעים שדף הנחיתה שלכם הוא אפקטיבי ובאמת יביא לכם לקוחות חדשים? . כדאי לכם לבנות דף נחיתה בעזרת מקצוענים שמתמחים בכך, על כל אלו ועוד קצת תוכלו לקרוא במאמר זה. מהו דף נחיתה? דף נחיתה הוא עמוד מכירה או עמוד שמציע שירות מסוים וספציפי, ומטרתו היא לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי ללחוץ על הקישור ולרכוש את המוצר או השירות או במקרים אחרים להשאיר פרטים להתעניינות, הרשמה או קבלה של הטבה כלשהי מבית העסק. בניית דפי נחיתה צריכה להיות באופן כזה שהלקוח יסתקרן ויתחבר אליו, וכדי לא להבריח אותו יש לשמור על כללי כתיבה ברורים ומדויקים ולאפיין את קהל היעד שלכם כך שהתוכן יותאם אליו באופן מדויק.…

דילוג לתוכן