צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

עיצוב אתרים לעסקים

תגית מערכות ניהול תוכן

וורדפרס (WordPress) עוצבה כמו הרבה מערכות ניהול תוכן שמבוססות אינטרנט, אבל היא מאוד פופולרית, כי היא המאפשרת למשתמשים ליצור ולנהל אתרי אינטרנט בקלות ובמהירות. וורדפרס מאפשרת למשתמשים ליצור ולערוך תוכן, לנהל משתמשים ולבצע פעולות ניהול שונות בצורה קלה ונוחה.

להלן כמה שלבים ליצירת אתר עם וורדפרס:

  1. התקנת וורדפרס – כדי להתחיל, עליכם להתקין את המערכת על השרת שלכם. זה יכול להתבצע באמצעות לוח הבקרה שלכם או באמצעות הורדה ישירה מהאתר הרשמי של וורדפרס.
  2. בחירת ערכת עיצוב – לאחר ההתקנה, תצטרכו לבחור ערכת עיצוב לאתר שלכם. ישנן עשרות אפשרויות של ערכות עיצוב באתר הרשמי של וורדפרס, וכמו כן ישנן גם ערכות עיצוב מסחריות, כמו גם אפשרות לבנות תבנית בהתאמה אישית בעבודה עם גרפיקאי.
  3. התאמת ערכת העיצוב – לאחר בחירת ערכת העיצוב, יש להתאים אותה לצרכי האתר, בכדי לייצר חוויית משתמש נוחה לגולשים. תוכלו לערוך תצורות ולהתאים את הממשק של האתר למראה ולתפקוד הרצוי.
חברת seo

מערכות ניהול תוכן

מערכות ניהול תוכן – תוכן עניינים מערכות ניהול תוכן לשלב מערכות ניהול תוכן בתהליך בניית האתר? היתרונות הברורים במערכות ניהול תוכן 1 עריכה ועדכון תכנים בצורה עצמאית. 2 שינוי צבעי העיצוב והתבנית. 3 תמיכה והדרכה על מערכת ניהול התכנים. העתיד כבר כאן מערכות ניהול תוכן – שאלות נפוצות מדוע כדאי לשלב מערכת ניהול תוכן בתהליך בניית האתר? מערכות ניהול תוכן בעולם בניית אתרי האינטרנט, אחת ההחלטות הקריטיות ביותר בבניית אתרים הוא שילוב מערכת ניהול תוכן באתר לשליטה על כתיבת תוכן באתר. כיום רוב האתרים הקיימים הם אתרים דינאמיים שניתן לשלוט בהם בצורה נרחבת: לערוך, לעדכן, לעצב ולשדרג. מערכות ניהול תכנים מאפשרות מעקב מדויק אחר תפקוד האתר. המערכת היא אוסף של מודולים המאפשר לבעל אתר וורדפרס לשלוט בכל תחומיו (היררכיית תכנים, עיצוב אתרים, תוכן, מיקום מודולים באתר, מערך יצירת קשרי לקוחות ועוד). המערכת מבוססת קוד פתוח מה שמאפשר להרחיב את יכולות המערכת ולשפר את התפקוד הכללי של האתר. ניתן לערוך ולעדכן תכנים באופן יזום ועצמאי ללא ידע…

דילוג לתוכן