Phone Custom Custom Custom Custom

צור קשר

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

קידום אורגני לעומת קידום ממומן – תוכן עניינים

מבוא

קידום אורגני לעומת קידום ממומן – השוואה בין שתי שיטות שיווק ששונות ב- 180 מעלות. בעולם השיווק של היום, קל להסתבך ברעיון שאתה צריך לשלם על הכל. עם זאת, יש הרבה דרכים לקדם את המוצרים או השירותים שלך מבלי להוציא אגורה אחת.

קידום אורגני SEO היא אחת הדרכים לעשות זאת. הרעיון של קידום אתרים אורגני הוא די פשוט: אם אנשים אוהבים את המוצר או השירות שלך, הם כמובן יספרו על כך לחבריהם. סוג זה של פרסום מפה לאוזן יכול לחולל פלאים עבור העסק שלך כל עוד אתה מציע מוצר או שירות מצוינים במחיר סביר עם שירות לקוחות מעולה ועוקב אחר כל הבטחות שניתנו במהלך תהליך המכירה.

קידום אורגני

קידום אורגני לעומת קידום ממומן הוא סוג הקידום שמתרחש באופן טבעי מפה לאוזן. זה בחינם ויעיל יותר מכל צורת פרסום אחרת. הדבר הטוב ביותר בקידום אורגני הוא שהוא לא נשלט על ידי אף אחד. זה יכול להיעשות על ידי מישהו שאתה מכיר או זר ששמע על העסק שלך דרך מקור אחר.

5 יתרונות של קידום אורגני לעומת קידום ממומן

לקידום אורגני יש יתרונות משלו. לדוגמה,

  • קידום אורגני הוא בחינם.
  • זה גם מאפשר למסר להיות אמיתי ומותאם לקהל שלך.
  • גם התוכן האורגני שתפרסמו ידבר בעד עצמו, כך שניתן יהיה למקד אותו לקהל המתאים ולהתאים אותו לצרכיו במקום להיאלץ להיכנס למודעה שמשתמשת בסלוגנים פשוטים או בתמונות שאין מאחוריהן משמעות אמיתית.
  • בנוסף, כאשר אתה מחליט לשלם עבור פוסטים ממומנים באינסטגרם או בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית, ישנם גורמים רבים ושונים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה לגבי החסויות המתאימות ביותר למטרות העסקיות ולתדמית המותג שלך.
  • כמה כסף הן עֲלוּת? לאיזה סוג של החזר על ההשקעה (ROI) עלי לצפות? כמה עבודה תשקע ביצירת פוסטים ממומנים יעילים? האם יש מישהו אחר שיודע על זה יותר ממני?

5 חסרונות של קידום אורגני לעומת קידום ממומן

לקידום אורגני יש כמה חסרונות שכדאי להיות מודעים אליהם לפני קבלת ההחלטה להשקיע בו.

  • זה יכול להיות קשה למדוד ולעקוב אחר ההצלחה של מאמצי קידום אורגני עקב מחסור בנתונים או מדדים.
  • קידום אורגני יכול להיות יקר אם לא תקבל מספיק הופעות, קליקים ושיתופים עבור הפוסטים שלך.
  • קידום אורגני דורש זמן ומאמץ מצד המשתמש כי יש ליצור תוכן על מנת שיוכל לבצע ביצועים טובים. עבור פלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק וטוויטר.
  • ניהול קידום מכירות אורגני יכול להיות קשה כאשר ישנם מספר אנשים המעורבים ביצירת תוכן; כל הצדדים צריכים מידע לגבי האופן שבו הם רוצים שהתוכן שלהם ישותף על פני פלטפורמות שונות עם כללים שונים בנוגע להתנהגות מקובלת או לא מקובלת במסגרת הסכמי תנאי השירות של אותן רשתות.
  • קידום מדיה חברתית הוא תהליך של שימוש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי להניע תנועה לאתר, לבלוג או ליעד מקוון אחר. ישנם שני סוגים עיקריים של קידום מדיה חברתית: אורגני ותשלום.

קידום ממומן

קידום אורגני לעומת קידום ממומן

קידום ממומן היא שיטת שיווק המתמקדת ביצירה של פרסומים שונים ופרסומם בגוגל וברשתות החברתיות, לפי תקציב שנקבע מראש.

היתרון של קידום אתרים ממומן הוא בכך שזו דרך ממוקדת יותר להגיע לקהל שלך, והיא מאפשרת לך לנהל מערכת יחסים קרובה עוד יותר עם הלקוחות שלך.

החיסרון של קידום ממומן הוא שהוא עלול להיות יקר ולאורך זמן.

5 יתרונות של קידום ממומן לעומת קידום אורגני

ישנם מספר יתרונות לקידום ממומן:

  • זו צורה חדשה של שיווק.
  • זה יותר ממוקד.
  • זה יותר מדיד.
  • זה יותר אחראי.
  • ניתן לעשות זאת עצמאית.

5 חסרונות של קידום ממומן לעומת קידום אורגני

כעת, לאחר שכיסינו את היתרונות של קידום אורגני לעומת קידום ממומן יתכן שאתה תוהה מדוע מישהו יבחר אי פעם לקדם את המוצרים או השירותים שלו באמצעות מודעות ממומנות. אחרי הכל, הרעיון של מודעה להיות "דואר זבל" אינו חדש וקיים כבר עידנים. למעשה, ישנן סיבות רבות מדוע מפרסם עשוי להסס להשתמש בסוג זה של קידום מכירות:

  • זה יקר. שיעור ההקלקה הממוצע על מודעת פייסבוק הוא 0.1 אחוז (1 לכל 1000). זה אומר שאם אתה מוציא $100 על מסע פרסום, רק אדם אחד ילחץ על המודעה שלך מכל 1000 אנשים שיראו אותה – וזה אם המודעה שלך באמת תראה על ידי כמה שיותר אנשים!
  • אתה בד"כ תלוי בצד ג' שיבצע עבורך את העבודה כראוי.
  • אין לך שליטה מלאה על הנעשה בקמפיין.
  • קריאטיב ברמה נמוכה יפגע באחוזי ההמרה שלך.
  • בתחומי עניין מסוימים לוקח יותר זמן לפצח את הקמפיין ולהגביר את אחוזי ההמרה.

קידום אורגני הוא סוג הקידום שמתרחש באופן טבעי מפה לאוזן. קידום ממומן הוא כאשר מישהו משלם כדי לקדם משהו.

קידום אורגני לעומת קידום ממומן דווקא מתרחש כאשר מישהו אוהב את המוצר, השירות או העסק שלך והוא מספר על כך לחברים ולמשפחה שלו. הם עשויים אפילו להעלות פוסט ברשתות החברתיות!

כאשר יש לך קידום ממומן, אתה משלם למישהו אחר כדי לקדם עבורך את המוצר או השירות שלך. ניתן לעשות זאת באמצעות מודעות באינטרנט (כמו גוגל אדוורדס), או בפרסום מודפס כמו עיתונים ומגזינים.

לסיכום

קידום אורגני הוא סוג הקידום שמתרחש באופן טבעי מפה לאוזן. קידום ממומן הוא כאשר מישהו משלם כדי לקדם משהו. קידום אורגני לעומת קידום ממומן היא לרוב שאלה ששואלים כדי להבין באיזה סוג של קידום כדאי להשקיע. אנחנו ב- StudiOne מאמינים שחשוב להשקיע בשתי שיטות הקידום, כאשר לכל עסק יש שיטה שמתאימה יותר, וחשוב להתמקד בה יותר בטווח הארוך.

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן