צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

עיצוב אתרים לעסקים

תגית בניית אתר עם פלטפורמת וורדפרס

בניית אתר עם פלטפורמת וורדפרס היא הדרך הפופולרית ביותר כיום לבנות אתרים ובלוגים באינטרנט, ולשווק אותם לקהלי יעד. היות ו- וורדפרס היא פלטפורמה פתוחה וחינמית, ניתן להתאים אותה למטרות עסקיות שונות ולצרכי משתמש אינדיבידואליים.
הנה כמה שלבים שיעזרו לכם לבנות וורדפרס מדוגם:
1. התקנת וורדפרס – יש להתחיל עם התקנת וורדפרס על השרת של האתר או על שרת חיצוני.
2. בחירת ערכת עיצוב – יש לבחור ערכת עיצוב כדי לספק את המראה והפעולות הרצויות לאתר.
3. התאמת ערכת עיצוב – יש להתאים את ערכת העיצוב לצרכי המשתמש ולהוסיף אלמנטים כמו לוגו, כותרות ותפריט ניווט פרקטי ונוח לשימוש.
4. התאמת תוכן – יש להוסיף תוכן לאתר באמצעות הוספת עמודים ופוסטים. התוכן צריך להיות רלוונטי לחזון העסק ולצרכי קהלי היעד הרלוונטיים.
5. התאמת תוספים – ניתן להתאים תוספים לאתר כדי להפוך אותו לפונקציונלי יותר. תוספים יכולים להיות טפסי יצירת קשר, גוגל מפות, ניווט עם ווייז, גישה ותצוגה של רשתות חברתיות ועוד.

קידום אתר אורגני

בניית אתרים בשרון

בניית אתרים בשרון – תוכן עניינים בניית אתר תדמית – מה חשוב לדעת לסיכום בתור בעלי עסק קטן, בינוני או גדול, אתם בוודאי מתלבטים איזה אתר כדאי לכם לבנות תהליכי בנייה וקידום אתרים בשרון מראשית היווסדות העסק שלכם. אם אתם מתגוררים באזור השרון, אתם ודאי מתלבטים עקב ההיצע הרב של חברות שונות ומגוונות שמציעות בניית אתרים בשרון.  בזמן שאתם חושבים איזה אתר יתאים לעסק שלכם, ערכנו עבורכם מחקר קטן על סוגי אתרים שונים המתאימים לבעלי עסקים. מאמר זה יעסוק בבניית אתר תדמית לבעלי עסקים, ויסקור את כל היתרונות של אתר כזה. בניית אתר תדמית – מה חשוב לדעת אתר תדמית, בדומה לשמו, מציג אתכם בעיניי הלקוחות שלכם, וכדאי שזו תהיה הצגה מושלמת. הנראות של האתר היא חשובה מאוד, הוא צריך להיות מעוצב בצורה מקצועית ויפה, ויחד עם זאת זה ממש לא הכל. אז מה באמת חשוב שיהיה באתר כזה? הדבר הראשון ואפילו המרכזי, הוא שהלקוחות שלכם ירגישו בנוח באתר שלכם.…

מדריך קידום אתרים

למה לבחור WordPress?

למה לבחור WordPress? – תוכן עניינים מבוא למה לבחור WordPress? אתה יכול להשתמש בוורדפרס כדי ליצור כל סוג של אתר שתרצה יש המון משאבים בחינם וורדפרס היא בחירה מצוינת עבור מנועי חיפוש וורדפרס עוצבה מתוך מחשבה על שימושיות קל לשנות את העיצוב שלך עם וורדפרס לפתיחת אתר בוורדפרס יש יתרונות רבים, החל מהיותה ידידותית למשתמש ועד שיש הרבה משאבים זמינים לסיכום מבוא למה לבחור WordPress? וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר ברשת. לפי W3Techs, הוא מפעיל 28% מכל אתרי האינטרנט. זה יותר מכל CMS אחר! אז למה כל כך הרבה אנשים בוחרים בוורדפרס? למה לבחור WordPress? וורדפרס היא תוכנה חינמית על מערכת קוד פתוח. וורדפרס היא בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים לפתוח בלוג, אבל אתה יכול גם להשתמש בה כמערכת ניהול תוכן מלאה (CMS) אם האתר שלך צריך יותר מסתם יכולות בלוגים. הוא נמצא בשימוש על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם, כולל חברות גדולות רבות כמו מיקרוסופט, CNN…

דילוג לתוכן