צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

למה לבחור WordPress?

למה לבחור WordPress? – תוכן עניינים

מבוא

למה לבחור WordPress? וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן (CMS) הפופולרית ביותר ברשת. לפי W3Techs, הוא מפעיל 28% מכל אתרי האינטרנט. זה יותר מכל CMS אחר! אז למה כל כך הרבה אנשים בוחרים בוורדפרס?

למה לבחור WordPress?

  • וורדפרס היא תוכנה חינמית על מערכת קוד פתוח.
  • וורדפרס היא בחירה מצוינת עבור אנשים שרוצים לפתוח בלוג, אבל אתה יכול גם להשתמש בה כמערכת ניהול תוכן מלאה (CMS) אם האתר שלך צריך יותר מסתם יכולות בלוגים.
  • הוא נמצא בשימוש על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם, כולל חברות גדולות רבות כמו מיקרוסופט, CNN ואפילו נאס"א!
  • זה גם פופולרי בקרב ממשלות מכיוון שקל להתאים אותו לפי הצרכים שלהם.

למה לבחור WordPress? אתה יכול להשתמש בוורדפרס כדי ליצור כל סוג של אתר שתרצה

אז למה לבחור WordPress? וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן (CMS), מה שאומר שאתה לא צריך לדעת איך לקודד או לשלם למישהו אחר שיעשה זאת עבורך. עם CMS כמו וורדפרס, כל העיצוב והפונקציונליות מבוססים על קוד שרץ מאחורי הקלעים, כך שכאשר משתמש מבקר באתר שלך הוא פשוט רואה מה שנראה כמו טקסט ותמונות רגילות. היתרון בכך הוא שכל אחד יכול בקלות להוסיף, לערוך ולמחוק תוכן מהאתרים שלו לפי הצורך – ללא צורך בקידוד. אז אם אתם צריכים אתר עסקי אבל אין לכם זמן למחלקת IT במשרה מלאה, אין בעיה! לא תצטרך אחד כי בניית אתרי וורדפרס עושה את זה קל מספיק עבור אפילו אנשים שאינם אנשי טכנולוגיה לבנות ולנהל אתרים בקלות!

יש המון משאבים בחינם

למתחילים, זה עשוי להיות מפתה להתחיל עם ערכת נושא או תוסף בחינם. זה לא דבר רע. יש המון ערכות נושא ותוספים בחינם באיכות גבוהה זמינים ב-WordPress.org. אנו ממליצים למשתמשים חדשים להתחיל בבחירת נושא שכבר יש לו את הפונקציונליות הבסיסית שהם צריכים, כגון עיצוב רספונסיבי ותמיכה בתפקידים/הרשאות משתמש (כגון "מחבר"). לאחר מכן תוכל ללמוד כיצד להתאים אותו עוד יותר על ידי הוספת קוד HTML/CSS משלך או שימוש בפלאגינים במידת הצורך.

כשזה מגיע לפורומי תמיכה, יש לך אפשרויות: יש המון מדריכים שנכתבו על ידי מפתחים בכל רחבי האינטרנט, אבל יש אנשים שמעדיפים לעבוד בתוך הקהילות שלהם, שבהן כולם חולקים מטרות ותחומי עניין משותפים – ויודעים כמה זמן הם רוצים בכל יום בילה בלימוד דברים חדשים!

וורדפרס היא בחירה מצוינת עבור מנועי חיפוש

וורדפרס היא בחירה מצוינת עבור מנועי חיפוש, מה שאומר שאתה יכול לצפות שאתר הוורדפרס שלך יימצא בקלות רבה יותר על ידי אנשים שמחפשים את מה שיש לך להציע.

למה לבחור WordPress? לוורדפרס יש כמה מהתוספים הטובים ביותר לקידום אתרים בשוק, והם בחינם! אתה יכול להשתמש בפלאגינים האלה כדי לבצע אופטימיזציה של האתר שלך לדברים כמו מילות מפתח ומטא תיאורים. זה לא הכל – בניית אתר וורדפרס מגיעה גם עם כלי SEO מובנים שיעזרו לך לשפר את ביצועי האתר שלך בחיפושים בגוגל.

אם אתה מעוניין ללמוד עוד על איך קידום אתרי וורדפרס יכולה לעזור לשפר את דירוג האתר שלך בגוגל, עיין במדריך שלנו כיצד לבחור תוסף SEO עבור וורדפרס

וורדפרס עוצבה מתוך מחשבה על שימושיות

אם עד עכשיו עדיין לא הבנתם למה לבחור WordPress? אז בניית אתרים בוורדפרס עוצבה מתוך מחשבה על שימושיות. קל להתחיל, וכשאתה מוכן להרחיב את האתר שלך עם דפים או פוסטים חדשים, זה פשוט לעשות זאת.

וורדפרס מיועדת למשתמשים בכל רמות הניסיון – ממתחילים שרוצים פורמט בלוג מסורתי יותר ועד לאנשי מקצוע באינטרנט המחפשים מערכת CMS מתקדמת שהם יכולים להתאים אישית ולהרחיב.

וורדפרס תוכננה גם סביב הרעיון של ניהול תוכן, כלומר אנשים יכולים לפרסם מאמרים ודפים ללא צורך בהכשרה מיוחדת או בידע טכני. עם וורדפרס אתה לא צריך ללמוד איך PHP עובד מאחורי הקלעים; אתה רק צריך לדעת איך זה עובד לצרכים הספציפיים שלך: הוספת תוכן, עיצוב טקסט ותמונות וכו'.

קל לשנות את העיצוב שלך עם וורדפרס

למה לבחור WordPress?

אז למה לבחור WordPress? וורדפרס מגיעה עם מגוון נושאים, או תבניות עבור האתר שלך. ערכות נושא אלו ניתנות לשינוי בכמה קליקים, כלומר ניתן לשנות לחלוטין את עיצוב האתר שלך מבלי לדעת כיצד לקודד. זה חשוב במיוחד אם אתה לא מתמצא בטכנולוגיה ולא רוצה לשלם למישהו אחר כדי לבצע שינויים באתר שלך.

לפתיחת אתר בוורדפרס יש יתרונות רבים, החל מהיותה ידידותית למשתמש ועד שיש הרבה משאבים זמינים

אמנם יש הרבה סיבות מצוינות למה לבחור WordPress? אבל להלן רק כמה:

  • זה בחינם. וורדפרס היא תוכנת קוד פתוח, כלומר כל הקוד שלה זמין לך וניתן לשנות או לשפר אותה על ידי כל מי שרוצה. בשל כך, עלות השימוש בוורדפרס היא בחינם לחלוטין!
  • זה קל לשימוש. אם אי פעם ניסית ללמוד כיצד לבנות אתרים בעבר, אך נתקלת בבעיות עם שפות קידוד כמו HTML או CSS, למידה כיצד להשתמש בוורדפרס עשויה להיות קלה יותר מכיוון שהיא אינה דורשת ידע קידוד כלל. אתה פשוט צריך רעיון וחיבור לאינטרנט – ואתה מוכן לעסקים!
  • הוא תוכנן מתוך מחשבה על שימושיות. ל-CMS מסורתיים רבים (מערכות ניהול תוכן) אין עיצובים שנוצרו במיוחד עבור המשתמשים שלהם; עם זאת, היוצרים של וורדפרס תכננו את הפלטפורמה שלהם מאפס כך שכולם יוכלו לנווט בה בקלות ללא קשר לרמת המיומנות הטכנית או ההיכרות שלהם עם מחשבים באופן כללי.. זה הופך את העבודה באתר שלך למהנה יותר מאי פעם אז קדימה ותתחילי בונים עכשיו לפני שמישהו אחר עושה קודם!

לסיכום

מקווים שבמאמר זה עזרנו לענות לכם טוב טוב על השאלה למה לבחור WordPress? כי וורדפרס היא בחירה מצוינת לכל מי שרוצה להיכנס לאינטרנט במהירות ובקלות מבלי לבזבז הרבה כסף. זה גם אידיאלי לאנשים שאין להם הרבה ניסיון בעיצוב אתרים, מכיוון שיש לו תכונות רבות שהופכות את האתר שלך ליותר ידידותי למשתמש וידידותי למנועי חיפוש. וורדפרס נותנת לך את כל הכלים שאתה צריך כדי ליצור כל סוג של אתר שאפשר להעלות על הדעת – מבלוגים אינפורמטיביים ועד חנויות מסחר אלקטרוני!

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן