כתיבת תוכן 101
כתיבת תוכן המלך של עולם הדיגיטל.
כתיבת תוכן = המלך של עולם הדיגיטל
כתיבת תוכן שיווקי או קופירייטינג הוא המלך של עולם הדיגיטל, זאת כולם יודעים. קיימים אינספור סגנונות של תכנים, שמסייעים לקדם אתכם בעולם הדיגיטל. לאחר שנאפיין את קהלי היעד שלכם ונתאים עבורם את חוויית המשתמש הטבעית ביותר עבורם, הם יוכלו להיחשף אל התכנים בגובה העיניים ובצורה שמושכת אותם באופן אישי.
בין אם אתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם את החזון שלהם ולסייע להם להכיר אתכם וללמוד מכם, בין אם אתם רוצים לעודד אותם לשוחח עמכם ברשתות החברתיות ובין אם אתם פשוט רוצים לקדם את הנוכחות שלכם במנועי החיפוש – אתם זקוקים לתוכן מקצועי, יצירתי וברמה גבוהה – שימחיש לכל גולש באתר עד כמה כדאי לו לבחור דווקא בכם.
יצירתיות היא שם המשחק
התוכן המקצועי, היצירתי והאינפורמטיבי שלנו מתבטא במישורים הבאים
כתיבת תוכן SEO
מהווה שיטת קידום אורגני איכותית, שלאורך הזמן תעניק לתהליך בניית אתרים נפח יפה, תסייע ללקוחות שלכם להתמצא בשירותים שלכם ואף ללמוד מכם, אודות אספקטים של העסק שלכם שהאדם הפשוט ישמח להכיר ולהעמיק. המטרה שלנו היא לאתר את מילות המפתח האיכותיות ביותר, להעצים את הנוכחות שלכם במנועי החיפוש ברשת באופן משמעותי וכל זאת, על ידי יצירה של תוכן איכותי ומרשים.
1
אין לזלזל בכתיבת קופירייטינג ותוכן איכותי.
2
נבצע מחקר מילות מפתח ונטמיע אותך בתוכן.
3
נתאים את סגנון הכתיבה לאופי העסק.
כתיבת תוכן שיווקי
כאשר אתם רוצים לפנות אל הקהל בהצעה שיווקית, במודעה או באמצעות מאמר מאוד מכירתי, קיים צורך מסוים בשפה מתוחכמת, בחשיבה מעמיקה וביצירה של משפכים שמביאים את הגולשים להבנה כי הם רוצים להיות ללקוחות שלכם.
אנחנו יודעים כיצד לאפיין את צורכי הלקוחות האידיאליים עבורכם, לנתח כל נושא ולייצר ממנו מדריך שיווקי ואינפורמטיבי. על ידי הקניית מידע איכותי, לצד הסברים מעמיקים אודותיכם כחברה, על השירותים שלכם, אופן הבידול שלכם ואודות הכדאיות לבחור דווקא בכם. אנחנו נביא את הלקוחות להיכרות מעמיקה עמכם, שתעודד אותם לפתח כלפיכם ביטחון ולרכוש מכם את השירותים או המוצרים הרצויים.
דפי בית, אודות ושירותים
ישנם אינספור סוגים של אתרי וורדפרס לעסק שאתם יכולים להקים היום ברשת האינטרנטית. כל אחד ואחד מהם, יזדקק לכתיבת תוכן עוצמתי שיבסס את ההגדרה לכם כחברה, יעביר ללקוחות מי אתם, מה אתם מציעים ומדוע החזון והייחודיות שלכם הם כה כבירים שכדאי להם לבחור להיות לקוחות פעילים ואף קבועים. ההתמחות הגדולה ביותר שלנו, היא לייצר עבורכם אתר מרשים הכולל עיצוב אתרים ברמה גבוהה שיעודד את הגולשים לקרוא עוד אודותיכם, לבחון אתכם כחברה, לאהוב את מה שהם רואים ובסופו של יום גם לבצע רכישה.
כתיבת תוכן לרשתות החברתיות
כיום מאוד מהותי לדאוג לבסס את עצמכם באמצעות בניית אתר אינטרנט לעסק והקמת דפים עסקיים ברשתות החברתיות ולרבות – פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יוטיוב ואפילו סנאפצ'אט. כל הרשתות הללו זוכות למיליוני כניסות של אנשים כיום, בארץ בלבד. כדאי לכם לאפשר לכל האנשים הללו להיחשף אליכם בגובה העיניים, להכיר אתכם באופן עמוק ואף להתחבר לתוכן של האתר שלכם, כדי שיצטרפו למעגל לקוחות קבוע ומעודכן יותר.
הפוסטים המושכים, כתיבת תוכן יצירתי, אינפורמטיבי ואינטראקטיבי יביא אותם לצפות בתכנים שאתם מעלים לעיתים קרובות ובזכות זאת, גם להתפתות לרכוש מכם מוצרים על בסיס קבוע. האתר המעוצב והמרשים, הקודים המסובכים, דרכי השיווק השונות, הן כולן דרכים לפאר ולהעצים את המלך, התוכן עצמו. על ידי בריאה של תכנים אקסקלוסיביים, מלאי יצירתיות ואש שיווקית המלווה בהבנה רחבה בתחום קידום אתרים אנחנו נעצים את הנוכחות שלכם בעולם הדיגיטל ונחשוף אתכם בפני האנשים הנכונים בדרך הנכונה.
כתיבת תוכן 101 – שאלות נפוצות
קופירייטינג או כתיבת תכנים היא יצירה של מידע מבוסס מילים למטרות שונות. המטרה יכולה להיות אינפורמטיבית, תדמיתית, שיווקית, ספרותית ועוד.
בעולם השיווק, קופירייטינג לרוב מתייחסת לכתיבת קופירייטינג כלומר, תכנים שיווקיים לאתרים ודפי נחיתה, מאמרים וכתבות יח"צ, פוסטים, תסריטים ועוד.
כתיבת תוכן לאתרים לרוב מתרכזת בהרחבה של מידע מסוים במטרה להעשיר את הידע של הקורא, כתיבה שיווקית מטרתה להעניק ללקוח מידע בצורה כיפית ויצירתית, שגם יהיה לו כיף לקרוא וגם תהיה לו הזדמנות להכיר את בית העסק שלכם תוך כדי קריאה.
בניגוד אל כתיבת תוכן אינפורמטיבית, קופירייטינג או כתיבת תכנים שיווקית שמה דגש על בית העסק עצמו והיתרונות שלו, מדוע ללקוח כדאי לסמוך עליו וכמה הוא מדהים שדאג לייצר תוכן שתורם כזה ערך מוסף לקהל הלקוחות שלו. תוכן שיווקי איכותי מגדיל את אחוזי ההמרות של כל בית עסק בטווח הארוך.
העלות של קופירייטינג משתנה מאוד בהתאם לסוג התוכן הנכתב והקופירייטר הנבחר. כדי למצוא כותב תוכן שיווקי איכותי, כדאי להימנע מלשלם סכומים פעוטים ולבחור באיש מקצוע שבאמת יודע כיצד לקחת את העסק שלכם לעמוד הראשון של גוגל.
עלות של קופירייטינג איכותי בממוצע נעה מאזור ה- 250-600 ש"ח לשעה לכל הפחות.
תוכן שיווקי טוב הוא תוכן שממיר את הלקוחות כלומר, תוכן שמייצר בלקוחות תחושות של אמון, הערכה ואהדה כלפי בית העסק. תחושות אלו יובילו את הלקוחות לזכור את בית העסק שלכם לטובה, ולבחור בו כאשר הצורך במוצרים או בשירותים שלכם יתעוררו בהם.
כדי לכתוב תוכן שיווקי, יש לעשות קורס קופירייטינג של שנה בממוצע.
2 תגובות
כתוב תגובה
יש להתחבר למערכת כדי לכתוב תגובה.
אין כמו תוכן איכותי לפתור את הבעיות של המשתמשים, אבל איך אפשר לעצב את התוכן בצורה מעניינת ומקצועית?
המלצה שלנו, היא לבנות קודם את הכותרות של הכתבה ורק לאחר מכן להיכנס לפיסקאות חשוב לכתוב למשתמשים וזכור לשמור על שפה פשוטה וברורה.