צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתר קטלוגי

בניית אתר קטלוגי – תוכן עניינים

מבוא

רוצים לדעת עד כמה קל לבנות אתר קטלוגי? תוהים מי החברה שעושה את עבודת הפיתוח עבורנו? מאמר זה נועד בדיוק לכם.

בין אם בניתם לעצמכם אתר ואתם רוצים להפוך אותו למושך ואסטטי יותר, או שמא אתם לא ממש בטוחים היכן ניתן למצוא תמונות באיכות גבוהה, המשיכו לקרוא ולמדו הכול אודות בניית אתר קטלוגי.

מהו אתר קטלוגי?

אתר קטלוג הוא אתר אינטרנט המכיל קטלוג של מוצרים או שירותים. הקטלוג יכול להיות בצורת רשימת טקסט, גלריית תמונות או שילוב של שניהם. אתרי קטלוג משמשים לרוב כדי להציג מוצרים או שירותים, ולספק מידע על תמחור וזמינות. אתרי קטלוג יכולים גם לאפשר למשתמשים לרכוש פריטים ישירות מהאתר, כמו למשל בחנויות מסחר אלקטרוני.

בעלי עסקים שמעוניינים למכור שירותים או מוצרים, משתמשים לעיתים קרובות באתר קטלוגי, כדי להציג את מרכולתם, בעוד שצרכנים רבים משתמשים באתרים אלה כדי להשוות מחירים ולמצוא עסקאות טובות. 

יתרונות בניית אתר קטלוגי

לאתר קטלוג יש יתרונות רבים. אתר קטלוג, עוזר לבנות אמון במותג, בכך שהוא מגביר את מעורבות הלקוחות ואת המודעות למותג. כמו כן, אתר קטלוג יכול להעלות את דירוג ה-SEO של האתר. כלומר, הוא מוביל להגדלה של החשיפה ברשת.

בעת חיפוש במנוע חיפוש כמו למשל, בגוגל, המותג שלכם ידורג גבוה ובכך יגדל משמעותית הסיכוי שלקוחות יבחרו בשירות או במוצר שלכם. בנוסף, באמצעות אתר קטלוג, לקוחות יוכלו לשתף את חבריהם בפריט שרכשו מהאתר שלכם וכן, הם יוכלו להפוך לאוהדים מושבעים של האתר ברשתות החברתיות, לעקוב אחריכם ולהמשיך להזמין.  

אתר קטלוג להצגה של מוצרים 

אתר קטלוג המציג גלריית תמונות, הוא אחד מבין הסוגים השונים של אתרי קטלוג. סוג זה, יכול להתאים לחברות שרוצות להציג את המוצרים או השירותים שלהן, ובמקביל להקל על המשתמשים למצוא את מה שהם מחפשים.

בניית אתר קטלוגי

מדובר בדרך מצוינת להציג את סיפור המותג של חברות ועסקים, תוך מתן חוויה ויזואלית למבקרים שתחבר אותם לעסק.

התמונות יכולות להיות מוצגות כקטלוג מוצרים, בו כל סוגי הפריטים יהיו תחת קטגוריה אחת.

למשל, תחת קטגוריית "חולצות טריקו" יופיעו כל סוגי חולצות הטריקו בחנות. אתר מסוג זה, הוא הטוב ביותר להצגת קטגוריות ספציפיות ולא מוצרים בודדים, שכן ניתנת ללקוחות גישה לכל המידע במקום אחד, מבלי שיצטרכו לעבור בין מספר עמודים.

אתר קטלוג לחנות מסחר אלקטרוני

אתר קטלוג המשמש כחנות למסחר אלקטרוני, נועד לאפשר למשתמשים לרכוש מוצרים ישירות דרך האתר באמצעות PayPal או כלי תשלום מקוונים אחרים כמו למשל, Stripe או Stripe Payments Pro.

כלי תשלום אלו, מאפשרים חיוב של כרטיסי האשראי (או כרטיסי חיוב) ללא עמלות נוספות מעבר למה שגובים אותם ספקים. יתרון נוסף של חנות מסחר אלקטרוני שיושבת על פלטפורמת אתר קטלוג, יש עלויות תקורה נמוכות משמעותית מאשר עלויות התקורה של חנויות פיזיות ולכן זה בהחלט משתלם.  

איך תבחרו את אנשי המקצוע המתאימים לבניית אתר קטלוג?

הכנו עבורכם מספר טיפים לבחירת מומחים לבניית אתרי קטלוג.

  • בקשו לראות דוגמאות לאתרי קטלוג שנבנו על ידי החברה, ולמדו אודות התהליך שמציעה החברה ליצירת אתר הקטלוג. 
  • בנוסף, חשוב לבקש הצעת מחיר ולברר אודות העלויות הכרוכות בבניית אתר קטלוגי. בדקו האם החברה מציעה ייעוץ חינם; ניסיון חינם וכן, בדקו כמה זמן יקח להם לבנות אתר ומה זמן האספקה שלהם עבור תיקונים או שינויים נוספים אם יהיה בהם צורך בעתיד. 
  • לבסוף, מומלץ לבקש הפניות ללקוחות קודמים שהשתמשו בעבר בשירותי החברה לבניית אתר קטלוג. במידת האפשר, צרו קשר ישיר עימם (באמצעות דוא"ל או טלפון) על מנת לקבל מידע נרחב אודות תהליך בניית האתר וחוות דעת מורחבת על התוצר הסופי שקיבלו.

איך לבנות אתר קטלוג בעצמכם?

בניית אתר קטלוגי מוצלח מצריכה ידע ומומחיות. עם זאת, כל אדם יכול ליצור בעצמו אתר קטלוגי עבור העסק שלו. ניתן לבחור סגנון ועיצוב מיוחד לאתר, מתוך שפע התבניות הקיימות. חשוב כמובן, להתאים את התבנית לחזון שלכם ולמה שאתם שואפים לשדר לגולשים.

על מנת להפוך את האתר לייחודי, תוכלו להתאים אישית את תבנית האתר ואת הגופן וכן, להוסיף סרטונים ותמונות של המוצרים. חשוב כמובן, להוסיף תוכן כתוב על המוצרים ולתת מידע על אירועי מכירה קרובים (אם רלוונטי). כמו כן, תוכלו לאפשר למבקרים באתר להרגיש בטוחים באמצעות פנייה נוחה לשירות הלקוחות שלכם. 

לסיכום

אתר קטלוג הוא דרך מצוינת למשוך לקוחות ולהציג בפניהם את המוצרים שלכם. אין ספק שהאתר יכול להגדיל את המכירות. אומנם תהליך בניית אתר קטלוגי עשוי להיות מסובך, אך ישנם כלים רבים שיכולים בהחלט להקל על כל מי שמעוניין לבנות לעצמו אתר. מומלץ להתחיל בבחירת פלטפורמה מתאימה לעסק שלכם, ועבודה עם מומחים לבניית אתרים שידעו לבנות לכם אתר איכותי שימשוך אליו לקוחות רבים. 

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן