צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לחברות הייטק

בניית אתרים לחברות הייטק – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים לחברות הייטק זה כלי עסקי חשוב שיכול להשפיע באופן ישיר על הצלחת החברה. על האתר להיות נוח לשימוש ולתפעול ובמקביל עליו להיות פונקציונאלי. כמו כן, עליו להתאים למותג החברה וכן, לספק תוכן ברור ותמציתי. מאמר זה יעסוק בכל מה שמומלץ לקחת בחשבון בעת עיצוב אתרים לחברות הייטק. 

האם כדאי לפתח אתר גם בגרסת מובייל? 

למרות השימוש הגובר במכשירים ניידים, מרבית האנשים שמחפשים מידע על מוצרים או שירותים בתחום  ההייטק משתמשים במחשבים נייחים בעת גלישה באינטרנט. עם זאת, יש לקחת בחשבון שמספר בעלי הסמארטפונים גדל באופן משמעותי מידי שנה. 

לפיכך, אם אתם שואפים לעלייה במספר המבקרים באתר האינטרנט של החברה, מומלץ שתפתחו שתי גרסאות – האחת עבור מחשבים נייחים והשנייה למובייל. תוכלו לבדוק אם האתר מותאם לנייד ע"י הזנת כתובת האתר שלו בכלי הבדיקה להתאמה לניידים של גוגל

איך לעצב אתר מותאם גם למובייל?

בניית אתרים לחברות הייטק

אתר מותאם לסמארטפון יכול, כאמור, לסייע לחברות הייטק להגיע למספר לקוחות פוטנציאליים גדול במיוחד וכן, להגביר את המודעות למותג שלהם בקרב גורמים רלוונטיים. לאור זאת, חשוב לתכנן את עיצובו בהתאם.

כיוון שרזולוציית מסך סמארטפון קטנה יותר משל מחשב ממוצע, יהיה צורך להתאים את הפריסה שלו לגודל מסך קטן מבלי בהכרח לבצע שינויים מהותיים במראה הכללי של האתר. 

הגרפיקה בה תבחרו להשתמש צריכה להיות ברורה מספיק כדי שניתן יהיה לראות אותה בבירור מכל רחבי החדר והטקסט צריך להיות מותאם לקריאה בכל גודל מסך.

מומלץ לבחור גרפיקה ברוחב של 1,200 פיקסלים לכל הפחות וטקסט בגודל של לפחות 14 פיקסלים. תוכלו לבדוק אילו תבניות עיצוב רספונסיביות זמינות ברשת ולהתנסות בהן. 

אתר קל לניווט

ניווט הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בעיצוב אתר, שכן הניווט הוא הביטוי לאופן בו משתמשים מצליחים להתמצא באתר בקלות ולמצוא את מה שמחפשים לא כל מאמץ. הוא מאפשר למשתמשים להגיע לאן שהם רוצים מבלי ללכת לאיבוד.

כמו כן, הניווט מבטא את הקשר הראשוני של לקוחות פוטנציאליים עם החברה שלכם. במידה והניווט באתר לקוי, סביר להניח שמשתמשים רבים יצאו מהאתר עם תחושת תסכול ולא יחזרו אליו יותר. לאור זאת, על הניווט להיות ברור, אינטואיטיבי וקל לשימוש וכן, מומלץ שיהיה עקבי ודומה בכל אחד מדפי האתר.

אתר פונקציונאלי

פונקציונליות היא המפתח. האתר צריך להיות קל לניווט ולתפקד בכל המכשירים.

פונקציונאליות היא המפתח לאתר אינטרנט מוצלח. בעת בנייה של אתר צריך לנסות להשיג איזון בין מראה אסתטי ומזמין לבין פונקציונאליות. המראה של האתר, וכן הנוחות בשימוש בו, תהיה זו שתקבע, בין היתר, איך הלקוחות שלכם יתפסו את העסק שלכם. 

אתר שאינו פונקציונאלי עשוי להוביל לכך שלקוחות פוטנציאליים פשוט יעזבו את האתר ויבחרו שלא לחזור אליו. בסופו של דבר, המטרה של בניית אתר אינטרנט לחברות הייטק היא להימצא בקלות על ידי לקוחות כאשר הם מחפשים מוצרים או שירותים כמו שמציעה החברה, ואם לא תקפידו על דגשים אלו יתכן ותשיגו תוצאה הפוכה. 

לסיכום

בניית אתרים, קידומם וכן תיחזוק האתר באופן שוטף, הן משימות מאתגרות שמצריכות עבודה איכותית של מיטב המומחים. פנו אלינו לקבל את כל המידע הנחוץ, כך שנוכל להוביל יחד את חברת הייטק שלכם למקומות הגבוהים ביותר. 

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן