צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתר פורטפוליו

בניית אתר פורטפוליו – תוכן עניינים

מבוא

עסקים רבים מעוניינים להציג את תיק העבודות שלהם בפני קהל הגולשים, וכאשר מדובר בעסק שתיק העבודות שלו כולל תמונות רבות, כדאי להציג אותו באמצעות בניית אתר פורטפוליו מסודר ומקצועי.

בין אם אתם בעלי עסקים בתחום עיצוב הבית או עיצוב אירועים, צלמים, ציירים או אדריכלים, תוכלו להפיק את המיטב מאתר פורטפוליו מסודר שיציג את פועלכם בתחום ההתמחות שלכם.

לפני שאתם משתמשים בשירות בניית אתר פורטפוליו, כדאי שתדעו כי יש מספר דגשים שכדאי לתת עליהם את הדעת. המאמר הבא ימקד אתכם על מה לשים דגש באתר פורטפוליו עסקי, ומה כדאי פחות לכלול בו.

בניית אתר פורטפוליו – כל הדברים החשובים

מקצועיות בתחומכם היא המפתח להצלחה – הראו ללקוחות הפוטנציאלים שלכם שאתם שולטים היטב בתחום העיסוק שלכם, וכי אתם יודעים מה הטרנדים החמים בתחומכם, או במילים אחרות, מביני עניין. חשוב להציג לגולשים סוגי תמונות שונים, בנושאים מגוונים, אולם יחד עם זאת, לא כדאי להתפזר יותר מידי שכן זה עלול לבלבל את הגולשים ולהוציא אותם ממיקוד.

נסו להתחבר לצורך של הגולשים, לתת להם להבין כי אצלכם יוכלו למצוא את המענה המושלם לרצון או לצורך שלהם וכי הרווח בהתקשרות עמכם, כולו שלהם. הבנה אמיתית של הלקוח והצרכים שלו, תמשוך לאתר שלכם גולשים רבים שישמחו להיעזר בשירותים שלכם.

תיק עבודות מסודר הוא ללא ספק חשוב מאוד כיוון שכמעט כל גולש מעדיף לגלוש באתר מסודר שניתן להגיע בקלות לכל קטגוריה וכפתור. כדאי לסדר את תיק העבודות שלכם לפי קטגוריות או רעיונות מרכזיים המתאימים לתחום העיסוק שלכם, ולתכנן את בניית האתר באופן כזה שהלקוחות שלכם ייהנו לשהות בו.

אל תשכחו להתאים את האתר שלכם גם למובייל. היום, יותר מאשר בעבר, לקוחות רבים  מעדיפים לגלוש דרך מכשיר הטלפון הנייד ועל כן חווית הגלישה צריכה להיות מותאמת לגודלו הקטן של מסך הטלפון.

התאמת האתר שלכם לטלפון הנייד, אף תשפר את מיקומכם במנוע החיפוש של גוגל ובכך תחשוף את אתרכם ללקוחות פוטנציאלים רבים מאוד, ולכן, כאשר אתם פונים לחברה מקצועית עבור בניית אתר פורטפוליו מרשים, הקפידו לציין בפניה כי ישנה חשיבות רבה להתאמת האתר לגלישה דרך הטלפון הנייד.

מהם שלבי בניית אתר פורטפוליו?

בראש ובראשונה, חשוב שהחברה שבונה עבורכם את האתר, תכיר את העסק שלכם. יש צורך להבין מהו קהל היעד שלכם, מה העסק שלכם מספק ללקוחות ומה האופי שלו. לאחר מכן יהיה אפשר לאפיין את העסק שלכם ואת מטרותיו המרכזיות. שלב האפיון כולל בתוכו ביצוע מחקר מקיף על העסק שלכם במטרה להגיע לדיוק בבניית האתר שלכם.

בניית אתר פורטפוליו

השלב הבא הוא הקמת האתר שלכם, באופן בסיסי ביותר, בתור התחלה. בהמשך יתבצע העיצוב הגרפי של האתר שיכלול בחירת צבעים מתאימה בהתבסס על צבעי המותג שלכם

ועוד כמה צבעים בודדים שישתלבו בהם ועיצוב הדפים השונים, הכפתורים והתפריטים באתר. למרות שמדובר באתר המכיל תמונות רבות, ישנה גם משמעות לכתיבה בתוך האתר שלכם (מיקרו-קופי) כך שתציג את העסק שלכם באופן החיובי והמושך ביותר.

החלק האחרון הוא שזירת כל המרכיבים יחד ובנייה של האתר תוך התאמתו לפלטפורמות הגלישה השונות, מחשב, טאבלט וטלפון נייד.

יש לציין כי על הממשק להיות ידידותי למשתמש בכל מכשיר בו יבחר הלקוח לגלוש, ולכן חשוב ורצוי להתייעץ עם חברה מקצועית שלה ניסיון בתחום בניית אתר פורטפוליו. אצלנו בStudiOne  – תוכלו להיות בטוחים שתקבלו מענה מקצועי ויסודי לכל השאלות  וההתלבטויות שלכם בנוגע לבניית אתר פורטפוליו.

עצב אתר שמשקף את הקהל שלך ואת הצרכים שלו.

לסיכום

בניית אתר פורטפוליו היא מהלך חיוני אם אתם בעלי עסקים שמעוניינים לקדם את העסק שלכם על-ידי אתר מקצועי ומרהיב שיציג את תיק העבודות שלכם ואת גלריית התמונות שלכם. 

תיק עבודות מסודר מציג אתכם באופן המקצועי ביותר בתחומכם, ועשוי להביא לכם חשיפה רבה ברשת האינטרנט ובמנוע החיפוש של גוגל, מה שבוודאי ימשוך לעסק שלכם לקוחות חדשים רבים. 


אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook


שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן