צור קשר

בעל עסק מגיע לך הטוב ביותר (מובייל)

צור קשר

בניית אתרים לעמותות

בניית אתרים לעמותות – תוכן עניינים

מבוא

בניית אתרים לעמותות הוא אמצעי תקשורת עם העולם החיצון. הוא משמש כדי ליידע אנשים על הפעילויות והמטרות של העמותה שלך, כמו גם כדי לגייס כספים או למשוך מתנדבים.

המראה חשוב, אבל גם הפונקציונליות. לדוגמה, אם אתה רוצה לאסוף תרומות באינטרנט או להציע הורדות של מסמכים כגון פליירים או פוסטרים.

במאמר זה, נבחן כיצד לבנות אתרים לעמותות כך שיעמדו בכל הדרישות המפורטות למעלה מבלי לשבור את התקציב שלך!

בניית אתרים לעמותות

במהלך בניית אתרים לעמותות חשוב לתכנן אתר קל לשימוש. האתר צריך להיות רספונסיבי וקל לניווט. האתר גם צריך להיות קל למצוא ולשתף באתרי מדיה חברתית כמו אינסטגרם, פייסבוק או לינקדאין; הוא צריך גם להיות בעל דירוג SEO טוב כך שמנועי חיפוש יוכלו למצוא בקלות את האתר שלך באמצעות חיפושים בגוגל!

אם אתה לא יודע מה המשמעות של SEO אז פשוט תאמין לי כשאני אומר שצפיפות מילות מפתח טובה תעזור לאנשים למצוא את התוכן שלך קל יותר! בנוסף, על האתר להיראות מקצועי בכל ההיבטים; זה כולל גרפיקה, תמונות וסרטונים במראה מקצועי, כמו גם גופנים נעימים לעין במקום להיות בהירים מדי או מסיחים את הדעת ממה שאתה מנסה לומר במאמר (אם יש כאלה).

אמנם בניית אתר לארגון ללא מטרות רווח יכולה להיות מהנה אבל זה גם יכול להיות מאתגר

בניית אתר לעמותות יכולה להיות מהנה ומאתגרת בו זמנית. האתר הוא הפנים של הארגון שלך, והוא צריך לשקף את מי שאתה בפני המבקרים שלך. זה גם כלי לגיוס כספים, הסברה, שיתוף מידע וגיוס מתנדבים.

אתה צריך להתחיל בלחשוב איזה סוג תהליך בניית אתרים לעמותות אתה רוצה עוד לפני שאתה מתחיל לבנות אותו או לפנות אל סטודיו לבניית אתרים. אתר פשוט שמפרט את כל התוכניות שלך עשוי לעבוד היטב אם כבר יש לך לא מעט אנשים שנכנסים דרך ערוצים אחרים כמו מדיה חברתית או הפניות מארגונים אחרים. אם לא, הוספת איזשהו כפתור קריאה לפעולה (CTA) עם קישורים חזרה לערוצים האלה יכולה לעזור לאנשים להתעניין מספיק במה שהם רואים בדף הבית שלך שהם ילחצו דרכו כדי ללמוד עוד על איך הם יכולים להיות מעורבים או לתרום כסף למען אחת מהמטרות או התוכניות שלך

התכנים החשובים ביותר של אתרי אינטרנט לעמותות

ללא קשר לגודל העמותה שלך והאתר שלו, חשוב לכלול אלמנטים מסוימים בתהליך בניית אתרים לעמותות וארגונים. אלמנטים אלה יעזרו למבקרים להבין מה אתה עושה, למה הם צריכים לדאוג למטרה שלך וכיצד הם יכולים להיות מעורבים.

  • מידע ליצירת קשר: דף הבית צריך לכלול כתובת דוא"ל או מספר טלפון כדי שאנשים יוכלו לפנות לשאלות או הערות.
  • הצהרת המשימה: זהו הסבר של משפט אחד על מה שהארגון עושה (כלומר, "התרומות משמשות למלגות לסטודנטים עם הכנסה נמוכה"). זה בדרך כלל ממוקם ממש מתחת לתמונת הכותרת בכל הדפים.
  • יתרונות החברות: לרוב הארגונים יש איזושהי תוכנית חברות שבה אנשים משלמים כסף בתמורה לקבלת הטבות כגון הנחות באירועים או תוכן בלעדי מארגון הצדקה האהוב עליהם כמו Girl Scouts USA או American Public Media (APM). חלק זה אמור להסביר את ההטבות הללו בפירוט כך שחברים פוטנציאליים ידעו בדיוק למה הם נכנסים לפני ההרשמה.
  • לוח אירועים: ארגונים ללא מטרות רווח מארחים לעתים קרובות אירועים לאורך השנה כגון קונצרטים/הרצאות/גיוסי כספים/וכו', המפורטים כאן כדי שהמבקרים יוכלו לעקוב אחר מה שצפוי להתרחש לאחר מכן מבלי לבדוק במקום אחר באינטרנט (או גרוע מכך לחתום למעלה שרתים מרובים!).
  • כיצד להתערב?: סעיף זה מספק מידע על האופן שבו כל מי שמעוניין לעזור יוכל לשרת מטרה זו בצורה הטובה ביותר באמצעות פעילויות התנדבותיות כגון צביעת בתים עבור תוכנית הכפר הגלובלית של Habitat For Humanity International ברחבי אפריקה, לאחר שעבר הכשרה לא רק לצבוע אלא גם כיצד לבנות בתים יחד עם משפחות שהכי זקוקות להם!

ערכו רשימה של כל התכונות שברצונכם לכלול באתר זה כנראה יותר חשוב ממה שאתה חושב

בניית אתרים לעמותות

לפני שתתחיל בתהליך בניית אתרים לעמותות, חשוב להכין רשימה של כל התכונות שברצונך לכלול באתר. זה כנראה יותר ממה שאתה חושב – ואם כן, זה בסדר! אתה לא צריך להיצמד לרשימה שלך ב-100% (אם כי זה תמיד נחמד אם אין הפתעות), אבל הבנה טובה של מה כל תכונה עושה תעזור להבטיח שהכל יעבוד כמו שצריך ברגע שהאתר יעלה לאוויר.

ריכזנו כמה עצות בסיסיות ליצירת רשימה זו:

  • ודא שיש לך הבנה טובה של מה כל תכונה עושה. זה אולי נראה מובן מאליו, אבל אנשים רבים מניחים שהם יודעים איך משהו עובד מבלי לבדוק אותו תחילה או להשקיע זמן במחקר תיעוד מקוון או מאמרים שנכתבו על ידי מפתחים אחרים שעובדים עם כלים וטכנולוגיות דומות בתחומם. היכרות עם הדברים הללו תחסוך גם זמן וגם כסף בטווח הארוך!
  • ודא שכל התכונות שרציתם בתהליך בניית אתר לעמותות פועלות ומשתלבות היטב יחד. זה אולי נראה כמו הגיון בריא שכל תכונה צריכה להשתלב בתוכנית כוללת בצורה חלקה ככל האפשר; עם זאת, זה לא תמיד נכון כשמדובר בעסקים גדולים יותר שבהם מחלקות שונות לא מתקשרות מספיק טוב לגבי פרויקטים שעובדים עליהם בו זמנית (או אפילו במקביל). ככל שכל אחד מהמעורבים יכול להיות יותר יסודי בבדיקת ההתקדמות שלו לעבר יעדים שההנהלה קבעה במועדים שהובטחו על ידי עצמם – ולאחר מכן לקיים את ההבטחות הללו במקום להסיח את דעתו על ידי עבודות אחרות בהישג יד שנראות קלות יותר/מהנות יותר/וכו' .- ישאיר את כולם מרוצים ועדיין להתקדם מהר מספיק כדי ששום דבר לא ייפול ברגע האחרון בגלל "אין אשם"/"זה קרה פתאום!" תירוצים אחר כך."

הממשק והשילוב עם הרשתות החברתיות

הממשק הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בתהליכי בניית אתרים לעמותות. זה חייב להיות קל לשימוש ולניווט, כך שמשתמשים יוכלו למצוא את מה שהם מחפשים בקלות. האתר צריך להיות קל למצוא אותו, כך שהארגון שלך יקבל את החשיפה שהוא צריך. רשתות חברתיות הן הדרך הטובה ביותר לשתף תוכן עם חברים ובני משפחה באינטרנט, אז ודא שהאתר שלך משתלב איתם בצורה חלקה על ידי כך שיהיה קל לשתף תוכן ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם.

אם יש לך אתר מסחר אלקטרוני, שילוב עם רשתות חברתיות חשוב עוד יותר. הלקוחות שלך יוכלו לשתף את המוצרים שהם אוהבים עם החברים והמשפחה שלהם בטיקטוק או בטוויטר, מה שיכול להגדיל את המכירות עבור העסק שלך.

צרו קשר להזמנת אתר לעמותה שיסייע בהשגת מטרותיה הנעלות של הפעילות.

בשביל לעשות תהליך בניית אתרים לעמותות חכם, ראשית אתה צריך לשקול מה אתה מנסה להשיג עם האתר שלך וכיצד זה יכול להועיל לקהל שלך. לא מדובר רק בתהליך בניית אתרים לעמותות שנראה טוב וזהו, אלא ביצירת אתר אינטרנט שישאיר אנשים מעורבים ויחזור שוב ושוב. בנוסף, אם הם כבר מכירים את פלטפורמות המדיה החברתית כמו פייסבוק או טוויטר אז השילוב שלהם באתר שלך צריך להיות קל מספיק כדי לא להסיח את דעת המשתמשים מלכתחילה בשביל מה שהם שם!

סיכום

בסך הכל, בניית אתרים לעמותות ולארגונים ללא מטרות רווח הוא תהליך אינדיבידואלי, המשתנה לפי מטרה וחזון הארגון. הם צריכים להחליט על התוכן והתכונות שיעזרו להם להשיג את המטרות שלהם. הדבר החשוב ביותר הוא לוודא שהאתר שאתה בונה עבור הארגון שלך רספונסיבי כך שניתן לגשת אליו מכל מכשיר או דפדפן.

חברת StudiOne עורכת מאמרים כמו בניית אתרים לעמותות כדי להעניק ללקוחותינו ידע וכוח לקבל החלטות מושכלות, ולפקח על תהליך ההקמה של האתר ממקום שמבין, וגם יודע לייעץ ולהתאים את התהליך לצרכים שלו.

אהבתם את המאמר? תרגישו חופשי לעשות לנו Follow!
Instagram
Tiktok
Facebook

שתף ברשתות החברתיות

כתוב תגובה

דילוג לתוכן